Audiències
Prensa Ibérica arrenca l’estiu com a grup líder de la informació digital a Catalunya
Tres de cada quatre lectors elegeixen en l’actualitat una de les seves marques d’informació i entreteniment
Prensa Ibérica se situa com el primer grup espanyol de comunicació en el rànquing Comscore de News/Information a Catalunya el mes de juny del 2022, amb un total de 4,7 milions de visitants únics. El segueixen en aquesta classificació Grup Godó (4,6 milions), Grup Prisa (3,8 milions), ElEspañol Sites (3,2 milions) i Henneo (3 milions).
Tres de cada quatre lectors trien en l’actualitat una de les marques d’informació i entreteniment de Prensa Ibérica, un grup que l’últim any ha crescut un 4% en audiència digital entre el públic català, mentre que Godó baixa un 1%.
Notícies relacionadesDues de les seves capçaleres estan en el ‘top15’ dels diaris més consultats en el desglossament de dades de la categoria News/Information: ElPeriodico.com, amb 3,6 milions, i Sport.es, amb 1,5. A més s’ha de destacar els bons resultats de LNE.ES (1,1 milions) o DIARIDEGIRONA.CAT (1 milió).
Prensa Ibérica, referent de la informació regional i local, edita en l’actualitat 25 diaris i diverses revistes. Segons les dades Comscore del mes de juny, publicades recentment, el grup creix un +1,6% davant el mes anterior i és líder en el rànquing Comscore de News/Information, a escala nacional amb un total de 25,8 milions de visitants únics, davant de Prisa, en segona posició, amb 25,5 milions (+0,6%) i Grup Godó, tercer, amb 24,7 milions (-6,4%). En aquesta mateixa classificació, EL PERIÓDICO creix un +8,6% i arriba als 13 milions de visitants únics, i Sport creix +10,3%, i supera els 8 milions de visitants únics.
- salut mental Els diagnòstics de TDAH entre els adults creixen en els últims anys
- Malestar a sant adrià La violència i la falta de relleu redueixen l’autoritat dels patriarques de la Mina
- L’espanyol més buscat va matar el seu fill d’un tret
- Es trenca el tabú dels sacerdots enamorats
- "Ansu hauria pogut ser Lamine Yamal"