A Bigues i Riells
Un incendi crema cotxes i patis d’una urbanització del Vallès Oriental
El foc s’ha declarat en una zona de matolls i ha cremat durant dues hores
Un incendi a Bigues i Riells (Vallès Oriental) ha cremat durant gairebé dues hores aquest diumenge al matí. El foc ha cremat patis de cases pròximes i matolls d’aquesta àrea boscosa. Set dotacions terrestres dels Bombers continuen treballant a la zona, ja que el foc encara crema al pati d’una vivenda on hi ha sis furgonetes, diversos vehicles i materials.
Els equips de rescat han rebut l’avís a les 8.22 hores i fins al lloc s’han traslladat 12 dotacions terrestres. Les flames que cremaven la massa forestal han sigut extingides a les 9.31 hores i les dels vehicles s’han donat per controlades dos minuts després.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova