«Em fan por»
Desconcert amb els «àngels amenaçadors» que adornaran Màlaga aquest Nadal
¿Vols participar en la cavalcada de Reis de Barcelona? T’hi pots apuntar així

L’enllumenat de Nadal sempre fa parlar, però aquest encara més. L’Ajuntament de Màlaga va presentar divendres el que serà l’espectacle lluminós que adornarà la ciutat aquest Nadal. En formen part un conjunt d’«àngels celestials», situats al cèntric carrer Marqués de Larios, tot i que alguns ciutadans ja els han rebatejat com «àngels amenaçadors» pel seu aspecte inquietant.
«Em fan por» i «són de mal gust» són algunes de les valoracions que han rebut aquestes 16 figures que des del 26 de novembre fins al 6 de gener protagonitzaran un espectacle de llum i so tres vegades al dia: a les 18.30, a les 20 i a les 22 hores. Aquest divendres, 11 de novembre, el consistori ha fet públic amb vídeo amb la demostració de com serà.
Esta es la nueva iluminación navideña que estrenará #Málaga este año en calle Larios.
— Andrés G. Atienza (@AGarciaAtienza) 11 de noviembre de 2022
16 Ángeles de 4 metros de altura sobre 16 postes paralelos. pic.twitter.com/9LswMC1WpF
Aquesta proposta d’art lluminós l’ha realitzat l’empresa concessionària del concurs públic, l’andalusa Iluminaciones Ximénez. Segur que no serà fàcilment oblidada pels malaguenys, que veuran durant diverses setmanes a aquests àngels de quatre metres d’altura, 12 metres de cua i els seus «efectes efervescents» tres vegades al dia.
vente a malaga lena, tenemos a angeles amenazantes y rematadamente horteras
— antonio (@ayelistrash) 11 de noviembre de 2022
https://t.co/msjKxmHX7T pic.twitter.com/g3p9WmFRe1
— Pasanospoco (@pasanospoco) 11 de noviembre de 2022
El alumbrado de este año me da miedo. Tal cual. O difiere la realidad de las simulaciones o menudo susto me va a dar pasar por calle Larios.
— Ángeles GC (@Angelessgc) 11 de noviembre de 2022
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Dol als fogons Mor Montse Guillén, la pionera que va triomfar als EUA amb la cuina catalana
- BCN busca la fórmula per insuflar una nova vida a la seva plaça més dura
- Religió Mor Francesc, el papa que va arribar de «la fi del món» i que ha volgut portar l’Església al segle XXI
- ‘Tot el camp és un clam...’
- ELS LESIONATS DEL BARÇA Lewandowski s’allunya de la Copa i Ter Stegen «ja està llest» per reaparèixer
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Llars espanyoles Tornen els plats de Duralex: un conegut supermercat ven la clàssica vaixella amb nous dissenys
- Oferta d’ocupació El treball que sempre havies somiat: 1.000 euros a la setmana per provar platges i explicar-ho
- ENTREVISTA Isabel Celaá, ambaixadora davant la Santa Seu: «Al Papa no li agradava ser qualificat com a progressista ni com a conservador»