Operació de la Guàrdia Civil
Detingut a Salou un rus que ha estafat 2.000 milions d’euros en dipòsits financers
La Guàrdia Civil ha detingut aquest dijous a Salou (Tarragonès) un home relacionat presumptament amb una estafa amb dipòsits financers per valor d’uns 2.000 milions d’euros, segons fonts de la investigació citades per l’agència ACN.
La detenció s’ha produït en un immoble del carrer de l’Ametlla de Mar d’aquest municipi de la Costa Daurada.
Notícies relacionadesL’operació, en el qual han participat desenes d’agents del Grup de Reserva i Seguretat (GRS), ha començat a les set del matí d’aquest dijous i s’ha allargat més d’una hora.
El detingut, de nacionalitat russa, tenia una ordre activa de crida i cerca de la Interpol. Segons fonts policials, l’home forma part d’un grup criminal i fa anys que es dedica a cometre estafes.
Temes:
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Educació L'escola 'miracle' al barri del Besòs de Barcelona: de suspendre a estar per sobre de la mitjana en català i extraescolars
- Totes les estrenes i tornades Les 10 sèries que no et pots perdre aquest febrer
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova
- Nations league Espanya remunta contra Bèlgica amb dos gols en l’afegit
- EL PARTIT DE MENDIZORROtZA L’Espanyol afronta un partit amb valor doble a Vitòria