Successos
Els Mossos frustren un intent de segrest al carrer d’Amigó de Barcelona
Els Mossos d’Esquadra han alliberat aquesta nit dues persones que es mantenien segrestades en un domicili del carrer d’Amigó de Barcelona. El Grup Especial d’Intervenció (GEI) ha hagut d’irrompre al pis per poder rescatar-les.
Des del carrer s’han pogut sentir detonacions que, segons fonts policials, es corresponen amb granades atordidores que s’han utilitzat en la intervenció. L’episodi ha finalitzat sense ferits.
Una hora
Notícies relacionadesLa retenció ha durat més d’una hora i ha obligat a tallar el carrer d’Amigó, al districte de Sarrià-Sant Gervasi.
Fonts policials apunten a aquest diari que en el succés podrien estar implicats membres de la comunitat asiàtica.
Temes:
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples