Parcs d’atraccions
Port Aventura obre la temporada més llarga de la seva història
El parc, que estrenarà atracció a la primavera, espera superar els 5,1 milions de visitants
El complex d’oci i turístic PortAventura World ha obert aquest divendres la seva temporada més llarga a l’avançar-la a Carnaval i no a Setmana Santa, com ha fet en els seus 28 anys de vida fins ara, amb la qual cosa espera superar els 5,1 milions de visitants del 2022.
En total, estarà oberta 278 dies, segons ha explicat el director general de PortAventura World, David García, confiat a recuperar també el visitant internacional perdut durant la pandèmia de la covid. Les previsions són arribar a un milió de visitants francesos i mig milió més de la Gran Bretanya aquesta temporada, que es tancarà el gener de l’any que ve. El fet d’avançar l’obertura de primavera a Carnaval aportarà, segons les previsions de García, 70.000 visitants més. El complex temàtic arrenca amb 700 treballadors, una xifra que arribarà als 3.800 a l’estiu.
Objectiu: obrir tot l’any
El primer tram de temporada serà tematitzat, inspirant-se amb els carnavals de Venècia o Rio de Janeiro. El director general pretén que sigui un moment «similar» quant al nombre de públic al d’Halloween o Nadal. García ha insistit que l’objectiu és obrir el parc tot l’any «si Carnaval funciona». «Si ho fa Disney, ¿per què no podem fer-ho nosaltres?», s’ha preguntat.
De moment, la reserva d’entrades va millor del que imaginaven. Si per a aquest dissabte esperaven rebre 3.000 visitants, de moment ja tenen 7.000 entrades comprades, segons ha confirmat el director.
Muntanya russa ‘Uncharted’
Notícies relacionadesA més, entre el maig i el juny està previst inaugurar una nova atracció en aliança amb l’empresa Sony: una muntanya russa de 12 metres d’altura i 700 metres de recorregut, en un espai a les fosques amb projeccions, que comporta una inversió de 25 milions d’euros. Serà a la zona del Far West i s’inspirarà en la pel·lícula ‘Uncharted’, protagonitzada per Tom Holland. Serà una atracció immersiva, dins d’un espai tancat a les fosques i que comptarà amb efectes especials i projeccions audiovisuals gràcies a la col·laboració de Sony. «És l’únic producte que ens faltava», ha apuntat el director del parc. L’atracció tindrà una durada de minut i mig, en trens de dotze persones. A més, comptarà amb un espai de realitat virtual perquè les persones amb mobilitat reduïda també hi puguin participar.
García també ha assenyalat l’objectiu d’esponjar les esperes a les principals atraccions, motiu recurrent de queixa entre els visitants, mitjançant un sistema de cues virtuals en proves.
- Dos clubs de BCN repeteixen al top 10 mundial del 2024
- El jesuïta Peris, davant el jutge per la denúncia d’un abús no prescrit
- Tres hores que van canviar el Barça
- Dos milions de catalans es beneficiaran de la llei de salut bucodental
- El Govern agilitzarà els 10 tràmits ‘online’ més utilitzats per a la sol·licitud d’ajudes
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- SHOPPING Helly Hansen té les millors rebaixes d’hivern: ¡a meitat de preu!
- Com més població, més recursos
- L’Advocacia de l’Estat veu compatible la condemna del procés i l’amnistia
- Trapero aposta per un increment dels Mossos per rebaixar el crim