Actualitat
Últimes notícies sobre el trànsit a Catalunya i Barcelona

Aquest diumenge s’està presentant més problemàtic de l’habitual pel que fa al trànsit viari, amb una operació tornada a l’Àrea Metropolitana de Barcelona del cap de setmana que ja ens ha deixat tres morts i un ferit crític en un greu accident al Perelló (Baix Ebre), on un turisme ha sortit de la via a la TV-3022, s’ha estimbat per un barranc i s’ha acabat incendiant.
A continuació, t’expliquem les últimes notícies de l’estat de les carreteres de Catalunya i Barcelona, en directe:
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- Pla pilot El Govern concedirà beques de 500 euros al mes per estudiar Filologia Catalana i augmentar la xifra de professors
- Avançar el rellotge ¿Quan és el canvi d’hora del 2025? Data de l’arribada de l’horari d’estiu
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA