Bombers de la Generalitat
Desallotgen un temple sikh a Lloret després que la nau industrial contigua ha cremat
Dotze dotacions del cos de bombers contenen el foc, sense ferits

Els Bombers de la Generalitat han desallotjat aquest matí un temple sikh a Lloret de Mar (Girona) per precaució després de l’incendi que ha cremat una nau industrial contigua, segons han informat a través d’un missatge a Twitter.
Notícies relacionadesEXTINGIT un incendi a una nau industrial de l'Av. de Vidreres, a Lloret de Mar (avís 07.45 h) Per precaució s'ha desallotjat un temple sigh situat al costat de l'edifici sinistrat. No hi ha persones afectades, ni tampoc altres edificis. Hi hem treballat 12 dotacions #Bomberscat
— Bombers (@bomberscat) 2 de abril de 2023
Els Bombers han informat que l’incendi ha començat a tres quarts de vuit del matí a l’avinguda de Vidreres de Lloret de Mar, un sinistre que finalment no ha afectat l’estructura d’aquesta edificació ni les limítrofes ni ha ocasionat ferits. Per precaució, els bombers, que han desplaçat a la zona dotze dotacions, han desallotjat el temple sikh ubicat al costat.
El sikhisme és una religió fundada a l’Índia pel guru Nanak (1469-1539), que es va desenvolupar en el context del conflicte entre les doctrines de l’hinduisme i de l’islam durant els segles XVI i XVII i actualment és la novena religió del món per nombre de creients.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Editorial De la bronca a la proposta
- El mar al voltant Preparats, llestos, però ¿ja?
- Dolor i ràbia entre els familiars "Els tenien treballant en una ratera"
- Jornada de dol Cinc morts per una explosió de grisú en una mina d’Astúries
- Jornades de maig El Cercle proposa "despertar" Europa davant els reptes globals