homofòbia
Els Mossos detenen un home per agredir amb una navalla una parella homosexual a Barcelona
Amb aquesta agressió, l’Observatori Contra l’Homofòbia ja ha registrat 47 actes discriminatoris contra el col·lectiu LGTBI a Barcelona

undefined33921854 vxh08 pristina serbia 17 05 2016 activistas del colectiv190628182451 /
Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dilluns a Barcelona un home acusat de cometre una agressió homòfona a la capital. Els fets van passar el 19 de març al centre de la ciutat, quan el presumpte autor va increpar la parella que estava passejant utilitzant insults homòfobs i els va agredir amb una navalla.
La policia catalana, que va obrir una investigació d’ofici en aquest cas, ha trobat el detingut a través de la declaració de diversos testimonis que van veure els fets, a més de les càmeres de videovigilància del carrer. Va ser arrestat dilluns passat a les tres de la tarda. Aquest dimarts ha passat a disposició judicial.
Amb aquest cas, l’Observatori Contra l’Homofòbia (OCH) ja ha registrat 47 actes discriminatoris contra el col·lectiu LGTBI aquest any a Barcelona. El seu últim balanç de l’any passat, i les primeres dades que han registrat aquest 2023 mostren com les denúncies d’agressions físiques contra el col·lectiu han crescut entorn del 20%, i és el primcipal motiu de denúncia a l’entitat. L’OCH ha condemnat aquesta agressió, ha destacat la investigació d’ofici dels Mossos així com la implicació dels testimonis i s’ha posat a disposició de les víctimes.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Tribunals El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove a la discoteca Sutton
- 57.000 persones cribrades El test de sang en femta és tan eficaç com la colonoscòpia per detectar càncer de còlon, segons l’estudi més gran fins ara
- Pressupostos prorrogats El Govern avisa que no es podrà mantenir la gratuïtat de Rodalies sense un nou suplement de crèdit
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"
- Moda Rita Miller Atelier ‘capbussa ’ les seves nòvies en un spa de luxe
- CRÍTICA Rosario transforma un vell dolor en celebració
- Novetat discogràfica Maria Hein en mode samurai