Successos
Un submarinista mor i dos més resulten ferits a Cadaqués

Un submarinista ha mort aquest dijous i dos més han resultat ferits a Cadaqués (Alt Empordà). Els fets han passat poc abans de les 11.30 hores quan eren a l’illa del Cullaró, al nord de la cala Culip.
El submarinista mort ha patit algun tipus de problema i els altres dos han pujat a la superfície sense fer la descompressió, segons han confirmat des de Salvament Marítim a ‘Diari de Girona’, diari del grup Prensa Ibérica.
Notícies relacionadesArran del succés, s’han activat els efectius d’emergències i s’han desplaçat fins a la zona la Salvamar Anilam i els GEAS de la Guàrdia Civil, entre d’altres.
El submarinista mort té 60 anys. Els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital de Figueres.
- Nadons de 80 països ja mosseguen fruites i verdures de cautxú creades per dues germanes barcelonines
- El 2030 IMATGES | Així seran les noves estacions de l’L8 de FGC a l’Eixample
- Futbol El Barça no tornarà a l’Spotify Camp Nou per al Gamper i espera poder tornar per començar la Champions
- Literatura llatinoamericana Jaime Bayly retrata les misèries sexuals de Vargas Llosa i García Márquez a ‘Los genios’
- Previsió meteorològica Arriba la borrasca Olivier amb fortes pluges: així afectarà Catalunya
- Contingut en català Neixen els Premis CRIT per reconèixer als creadors de contingut en llengua catalana a l’entorn digital
- Investigació científica L’Hospital del Mar descobreix per què el càncer de pàncrees és tan agressiu
- Guerra comercial El Govern central aprova un tram de 1.000 milions d’avals de l’ICO per a empreses afectades pels aranzels de Trump
- Indemnització rècord El Suprem eleva fins als 3 milions més interessos la indemnització pel dany neurològic causat per negligència mèdica en un part
- Previsió meteorològica Una vintena de comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per intensitat de pluja