Successos
Un submarinista mor i dos més resulten ferits a Cadaqués

Un submarinista ha mort aquest dijous i dos més han resultat ferits a Cadaqués (Alt Empordà). Els fets han passat poc abans de les 11.30 hores quan eren a l’illa del Cullaró, al nord de la cala Culip.
El submarinista mort ha patit algun tipus de problema i els altres dos han pujat a la superfície sense fer la descompressió, segons han confirmat des de Salvament Marítim a ‘Diari de Girona’, diari del grup Prensa Ibérica.
Notícies relacionadesArran del succés, s’han activat els efectius d’emergències i s’han desplaçat fins a la zona la Salvamar Anilam i els GEAS de la Guàrdia Civil, entre d’altres.
El submarinista mort té 60 anys. Els dos ferits han sigut traslladats a l’Hospital de Figueres.
- Tres muntanyencs morts El bomber que va atendre les víctimes del Moncayo: «Les condicions climàtiques eren extremes. A l’arribar, un ja havia mort»
- Rosario Ibáñez, professora: "A l’escola del metro no hi havia educació diferent per a nois i noies"
- PSOE El ministre Ángel Víctor Torres anuncia que pateix càncer
- Fiscalia demana 20 anys de presó per a l’infermer dels jesuïtes de Casp
- Clàssic a Montjuïc El Madrid guanya el Barça per primera vegada en la seva història i li recorda que no és immortal (1-3)
- Previsió del Meteocat Set comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per la intensitat de pluges previstes per a aquest dimarts
- Operació Catalunya Directe | L’ex secretària general del PP Dolores de Cospedal: «Jo no he impulsat cap operació Catalunya, que és una ficció»
- Club Entendre-hi + Animals i plantes Comença la temporada del ‘sakura’, el fenomen de masses del cirerer al Japó
- Fiscalitat autonòmica Catalunya conserva el 2025 l’IRPF més car per a les rendes entre 30.000 i 40.000 euros
- La caiguda d'una roca de grans dimensions talla un carril a l'eix Transversal, a Rajadell