Successos
Cremen 12 contenidors i un cotxe aquesta matinada a Salt en tot just una hora
Els lladres que van atacar el turista mort a la Ronda Litoral de Barcelona el van espantar amb pedres i pals
El mòbil del turista mort a la Litoral era en una botiga d’Abrera

Dotze contenidors i un cotxe han cremat aquesta nit entre Salt i el barri de Santa Eugènia de Girona en tan sols una hora. Els Bombers han rebut fins a 17 avisos en total: el primer a dos quarts d’una de la nit a la plaça dels Països Catalans de Salt i l’últim ha sigut tres minuts abans de dos quarts de dues de la matinada al carrer de Ramon i Cajal de la mateixa població.
Així mateix, al carrer de Pep Ventura també s’hi ha cremat un vehicle, mentre que al carrer Major les flames del contenidor han afectat la façana d’un edifici abandonat. Es creu que els autors dels fets serien els mateixos que els responsables de la vintena de contenidors que van cremar la nit de Sant Jordi a diversos carrers dels barris de Santa Eugènia i la Devesa de Girona.
La policia local de Salt ha assumit la investigació dels fets.
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Polèmica en l’enterrament del Pontífex Un cardenal acusat d’encobrir delictes de pederàstia participarà en el ritu del tancament del taüt del Papa
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina
- Gerard Piqué i Clara Chía, ni ruptura ni crisi
- Consells pràctics El truc de la pastilla de rentavaixelles per netejar el forn
- Tipus d’interès Gonzalo Bernardos llança un important avís als espanyols: «Es patirà en l’economia»
- Criança El pediatre Carlos González, sobre el patiment dels fills amb els divorcis: "Sempre ho passen malament"
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- El Barça torna estomacat de Mònaco i amb la segona derrota