Educació a Catalunya
La justícia aixeca les cautelars que impedien la retirada de concert a les escoles que segreguen per sexe
La consellera Anna Simó afirma que a partir del 6 de setembre «cap centre de secundària que separi nens i nenes rebrà diners públics»
La Generalitat retira el concert a les escoles que segreguen per sexe

La consellera d’Educació, Anna Simó, ha celebrat aquest dijous que, a partir del 6 de setembre, «cap escola de secundària que separi nens i nenes rebrà diners públics». La justícia ha donat la raó al departament i ha retirat les mesures cautelars que impedien la retirada del concert, aprovada l’octubre del 2021.
La resolució judicial no és definitiva perquè els centres afectats hi poden recórrer –i és obvi que ho faran–, però la consellera ha considerat l’aixecament de cautelars una victòria de la coeducació; i ha agraït en diverses ocasions la tasca feta pel seu antecessor, Josep González-Cambray, perquè això passi.
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- ASSUMPTES PROPIS Vicente Todolí , curador d’art (i citricultor): "El jardí de cítrics em va salvar"
- Cremar després de llegir ‘Split Fiction’, o el miracle d’escriure a quatre mans
- A Sant Adrià de Besòs De fabricar energia a fabricar cultura
- Canvi social i cultural Weimar, de la llibertat a la desraó
- Belén Gopegui, escriptora: "Trump i Musk no són supermalvats, tenen poder perquè els l’hem donat"