Una policia local de Blanes conquereix l’or en boxa en uns jocs mundials

Una policia local de Blanes ha guanyat una medalla d’or en els Jocs Mundials de Policies i Bombers que s’han celebrat al Canadà des de finals de juliol fins a principis d’agost.
La Dunia s’ha convertit en campiona en la disciplina de boxa amb només 25 anys. La policia és de Breda i és la segona vegada que participa en aquests mundials. L’any passat ja es va emportar la medalla de plata en els que es van celebrar a Rotterdam. Aquell va ser el seu primer combat de competició.
Ara, no obstant, ha aconseguit el premi més preuat, la medalla d’or. Davant el resultat, l’agent es mostra molt «satisfeta i molt feliç». També considera que és la consolidació del «treball dur de tot un any», explicava aquesta setmana des d’Ottawa.
En aquests jocs hi ha anat sola tot i que hi havia més policies i bombers espanyols participants. El viatge, per tant, també li ha suposat un repte i alhora «un respecte» perquè era el primer que li implicava creuar cap al continent americà, remarca.
En aquests jocs participen bombers i policies d’arreu del món i els espanyols han aconseguit diversos guardons.
Notícies relacionadesFa quatre anys que la Dunia treballa a Blanes. El seu interès per la boxa ja va començar quan tenia 16 anys quan es va iniciar en el kickboxing però sense afany competidor.
L’any passat es va presentar en els mundials de Policies i Bombers i es va quedar a les portes de l’or, i aquest any l’ha conquerit. És l’única policia de Blanes que ha participat en el campionat que s’ha celebrat al Canadà.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Aquest dilluns 24 de març Un autocar salva una menor sota un pont de l’AP-7 després d’un intent de suïcidi
- Seguretat comunitària La UE demana que els europeus s'aprovisionin amb subministraments d'emergència davant una possible guerra o crisi climàtica
- Investigació La companyia catalana Parlem va presentar al Barça un projecte gairebé idèntic al del moldau Birladeanu una setmana abans de registrar-se New Era a Espanya
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Serà nomenat avui El Govern fitxa el gerent de Serveis Socials de la Diputació de Barcelona per dirigir la DGAIA
- Pintades al cotxe de l’avi que va admetre haver abusat de la neta durant anys a Pals: "Violador"
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Relacions Govern-ERC Junqueras no garanteix el suport al segon suplement de crèdit d’Illa i li demana que segui a negociar
- Educació a Catalunya Illa justifica amb el descens d’alumnes que es tanquin 111 línies de l’escola pública
- Successos Detingut a França l’‘assassí en sèrie d’agricultors’: va fer un recorregut mortal de Tudela a Lleida en 40 dies