Rescat a Vilobí del Penedès: un nadó i el seu pare cauen per un precipici de 10 metres

Final feliç per a un succés que hauria pogut acabar en tragèdia. Una parella i el seu nadó d’un any estaven passant el dissabte als Pèlags de Vilobí del Penedès (Alt Penedès, Barcelona) quan, poc després de les 13 hores, el cotxet on anava el petit, per causes que es desconeixen, s’ha precipitat per un barranc des d’una altura de 10 metres, i ha caigut a l’aigua.
El pare del menor, intentant evitar la tragèdia, s’ha llançat rere el cotxet i ha caigut també a l’aigua. La mare del nadó, que ha contemplat tot el succés, s’hi ha llançat també a socórrer el seu fill.
Uns agents dels Mossos d’Esquadra adscrits a la comissaria de Vilafranca del Penedès (Alt Penedès, Barcelona) han acudit al rescat de la família i, junt amb els bombers, han aconseguit treure la dona i el nadó des de terra. Però el pare, que estava contusionat, ha hagut de ser rescatat a l’aigua, així que els Mossos s’hi han llançat a socórrer-lo.
Parc natural
Notícies relacionadesA la zona, un parc natural, s’hi han traslladat dos helicòpters, un de Bombers de la Generalitat i un altre del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
La dona i el nadó han sigut atesos al lloc dels fets, però el pare ha hagut de ser traslladat a l’Hospital de Vilafranca amb lesions lleus.
- Tecnologia Whatsapp ja et permet saber si el teu missatge ha sigut llegit per una persona diferent del destinatari original
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió
- L’euroordre contra Puigdemont
- Les obres de la Sagrera obliguen a destapar un altre cop la vil·la romana enterrada
- Aquesta és la ciutat on millor es menja d'Espanya, segons Dabiz Muñoz
- Vins Mas Pòlit celebra els seus 450 anys d'història lligats al vi i a l'Empordà
- Televisió ‘Les tortugues ninja’ tornaran l'11 d'abril a 3Cat 30 anys després
- DAVANT DEL COMITÈ DE COMPETICIÓ L’Osasuna presenta recurs per «alineació indeguda» d’Iñigo Martínez amb el Barça
- Mobilitat ferroviària Una avaria deixa sense servei 140 quilòmetres i 26 estacions de la línia R3 de Rodalies durant tres hores