Successos
Tres detinguts i set identificats en un aldarull de matinada a la comissaria conjunta de Salt

La Policia Local de Salt ha detingut aquest dissabte a dos quarts de dues de la matinada tres persones per atemptat contra agents de l’autoritat. A més, n’ha identificat unes altres set per insults i amenaces, després que una vintena de persones accedissin per la força a la comissaria conjunta dels Mossos i el cos municipal.
Segons recull l’ACN, els fets van començar quan els Mossos van portar fins a les dependències policials una persona per comprovar l’autenticitat del seu passaport.
Notícies relacionadesLa periodista Anna Punsí afegeix que un dels acompanyants del detingut va compartir la ubicació i, poc després, una vintena de persones van arribar al lloc i van entrar per la força a la comissaria amb l’objectiu d’alliberar l’home. Durant els disturbis, es van produir empentes, agressions i insults.
Finalment, els cossos policials van fer fora els joves i van aconseguir tancar la comissaria amb clau.
- Responsables de 19.000 menors Drets Socials cessa la directora general i el subdirector d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA)
- Pòdcast a Youtube José Elías, sobre el gran problema dels joves: «O espavilen o vindrà…»
- Les enemigues de l’‘hamami’
- Futbol Thiago Alcántara, Jordi Alba i l’exlíder local d’ERC postulen precandidatura conjunta a la presidència del CE l’Hospitalet
- Amanda Hughes: "No hi ha cap altre lloc com Barcelona"
- Ple al Parlament El Govern assegura que el traspàs de Rodalies servirà perquè els trens funcionin millor
- Mobilitat ferroviària El 24% dels 272 trens de Rodalies i Regionals estan fora de servei
- Finances Catalunya aprova la pujada de la taxa turística, però estudiarà que no s’apliqui per igual a tots els municipis
- Investigació La companyia catalana Parlem va presentar al Barça un projecte gairebé idèntic al del moldau Birladeanu una setmana abans de registrar-se New Era a Espanya
- Vandellòs presenta al·legacions contra el projecte de construcció d'un magatzem nuclear