A Horta-Guinardó
Mor una persona en un accident de trànsit a la Ronda de Dalt de Barcelona
Una persona ha mort aquest dilluns al matí a la Ronda de Dalt de Barcelona (B-20) a causa d’un greu accident de trànsit, que ha tallat un carril d’aquesta via a l’altura d’Horta-Guinardó, en sentit Llobregat.
A causa d’aquest succés han tingut lloc cues de fins a 7,5 quilòmetres entre Santa Coloma de Gramenet (Barcelona) i la serra de Collserola ensentit Llobregat. La via ha reobert poc abans de les vuit del matí, informa la Guàrdia Urbana.
Notícies relacionadesSegons informa el Servei Català de Trànsit (SCT) en un apunt a X recollit per Europa Press, al tall produït cap a les 5.47 hores per aquest accident s’hi han afegit complicacions per la pluja, per la qual cosa han demanat extremar la prudència.
La mateixa via en sentit Besòs també ha presentat cues entre Esplugues de Llobregat (Barcelona) i Collserola. Així mateix, aquest dilluns al matí també s’ha vist col·lapsada la Ronda Litoral de Barcelona, on s’han produït retencions en els dos sentits: entre el Nus de la Trinitat i el port de Barcelona en sentit Llobregat, i entre Sant Adrià de Besòs (Barcelona) i el Nus de la Trinitat en sentit Besòs.
Accident Santa Coloma Barcelona Mobilitat Trànsit Trànsit a Barcelona Guàrdia Urbana de Barcelona Ronda de Dalt Accidents de trànsit
- Nadons de 80 països ja mosseguen fruites i verdures de cautxú creades per dues germanes barcelonines
- Futbol El Barça no tornarà a l’Spotify Camp Nou per al Gamper i espera poder tornar per començar la Champions
- El 2030 IMATGES | Així seran les noves estacions de l’L8 de FGC a l’Eixample
- Literatura llatinoamericana Jaime Bayly retrata les misèries sexuals de Vargas Llosa i García Márquez a ‘Los genios’
- Previsió meteorològica Arriba la borrasca Olivier amb fortes pluges: així afectarà Catalunya
- Contingut en català Neixen els Premis CRIT per reconèixer als creadors de contingut en llengua catalana a l’entorn digital
- Investigació científica L’Hospital del Mar descobreix per què el càncer de pàncrees és tan agressiu
- Guerra comercial El Govern central aprova un tram de 1.000 milions d’avals de l’ICO per a empreses afectades pels aranzels de Trump
- Indemnització rècord El Suprem eleva fins als 3 milions més interessos la indemnització pel dany neurològic causat per negligència mèdica en un part
- Previsió meteorològica Una vintena de comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per intensitat de pluja