Tenia 57 anys
Mor una turista espanyola a Bali després de participar en una expedició de busseig
Les autoritats d’Indonèsia van confirmar aquest dijous que una dona de nacionalitat espanyola, una infermera de 57 anys, ha mort després d’una expedició de busseig a la platja de Tulamben, a la turística illa de Bali.
D’acord amb l’informe policial divulgat per la policia de la regència de Karangasem, situada a la part est de Bali, la causa probable de la mort ha sigut la ruptura d’un vas sanguini després de fer dues immersions de busseig, de prop d’una hora cada una.
Ruptura d’un vas sanguini
Els fets es van donar dimarts, quan la dona i un grup d’altres turistes estrangers es van dirigir a la platja de Tulamben per participar en una expedició de busseig. La víctima va completar la primera immersió, al voltant de les 11.30 hora local i que va durar 48 minuts, amb èxit, i «encara es trobava en bon estat de salut, descansant durant una hora».
Notícies relacionadesNo obstant, després d’acabar una segona immersió, sobre la 13.45 hora local i de prop de 52 minuts, la dona es va queixar de falta d’aire després de tornar a la superfície i va ser immediatament traslladada a un centre de salut comunitari, on va arribar a ser atesa.
«La víctima va ser declarada morta a causa de la ruptura d’un vas sanguini» a les 16.20 hora local i segueix a l’Hospital Regional de Karangasem, acompanyada del seu marit, perquè li practiquin una autòpsia, assenyala l’informe de la policia.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- El temporal porta al límit la costa i el cabal dels rius a Girona i BCN
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Dues falsedats flagrants
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
