Prensa Ibérica rellança ‘El Correo de Andalucía’, degà de Sevilla

El mitjà, que celebra els seus 125 anys d’història, estrena nova web i amplia l’oferta informativa, de serveis i oci, després de la seva incorporació al grup líder en el mercat periodístic espanyol.

Prensa Ibérica rellança ‘El Correo de Andalucía’, degà de Sevilla

EL PERIÓDICO

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Quan acaba de complir 125 anys d’existència El Correo de Andalucía estrena a partir d’avui nova web i amplia la seva oferta informativa, de serveis i oci, després de la seva incorporació a Prensa Ibérica, grup líder en el mercat periodístic espanyol del qual també forma part aquest diari.

El degà de la premsa sevillana compta des d’avui amb la plantilla més jove del periodisme andalús. Un equip dirigit per la periodista Isabel Morillo, amb l’objectiu d’explicar Andalusia als andalusos, però també de projectar Andalusia a Espanya, fugint de tòpics i posant en valor l’empenta de la primera comunitat en nombre d’habitants. La nova aposta informativa de Prensa Ibérica dedicarà especial atenció a la política i l’economia, sense oblidar per això la informació de proximitat ni la vinculada amb l’esport, la cultura o la tradició. Seccions com Enfoque, Panorama o La Recogía destaquen en el nou menú d’El Correo de Andalucía.

Notícies relacionades

Format digital

El Correo de Andalucía és la 24a capçalera d’informació general de Prensa Ibérica i la primera íntegrament en format digital, i per aquest motiu la seva aposta per les noves narratives periodístiques i la comunicació multimèdia seran eix de la seva oferta informativa. Prensa Ibérica edita, a més a més, dos diaris esportius (Sport i Superdeporte), diverses revistes de prestigi (Cuore, Woman o Viajar entre aquestes), així com d’altres de caràcter sectorial i professional. A més, edita 66 Crónicas, dedicades a la informació hiperlocal. Tot això ha situat Prensa Ibérica com el primer grup de comunicació espanyol per audiència, amb 27 milions d’usuaris únics i 592 milions de pàgines vistes el 2023, segons el mesurador Comscore.