Prensa Ibérica rellança ‘El Correo de Andalucía’, degà de Sevilla
El mitjà, que celebra els seus 125 anys d’història, estrena nova web i amplia l’oferta informativa, de serveis i oci, després de la seva incorporació al grup líder en el mercat periodístic espanyol.

Quan acaba de complir 125 anys d’existència El Correo de Andalucía estrena a partir d’avui nova web i amplia la seva oferta informativa, de serveis i oci, després de la seva incorporació a Prensa Ibérica, grup líder en el mercat periodístic espanyol del qual també forma part aquest diari.
El degà de la premsa sevillana compta des d’avui amb la plantilla més jove del periodisme andalús. Un equip dirigit per la periodista Isabel Morillo, amb l’objectiu d’explicar Andalusia als andalusos, però també de projectar Andalusia a Espanya, fugint de tòpics i posant en valor l’empenta de la primera comunitat en nombre d’habitants. La nova aposta informativa de Prensa Ibérica dedicarà especial atenció a la política i l’economia, sense oblidar per això la informació de proximitat ni la vinculada amb l’esport, la cultura o la tradició. Seccions com Enfoque, Panorama o La Recogía destaquen en el nou menú d’El Correo de Andalucía.
Notícies relacionadesFormat digital
El Correo de Andalucía és la 24a capçalera d’informació general de Prensa Ibérica i la primera íntegrament en format digital, i per aquest motiu la seva aposta per les noves narratives periodístiques i la comunicació multimèdia seran eix de la seva oferta informativa. Prensa Ibérica edita, a més a més, dos diaris esportius (Sport i Superdeporte), diverses revistes de prestigi (Cuore, Woman o Viajar entre aquestes), així com d’altres de caràcter sectorial i professional. A més, edita 66 Crónicas, dedicades a la informació hiperlocal. Tot això ha situat Prensa Ibérica com el primer grup de comunicació espanyol per audiència, amb 27 milions d’usuaris únics i 592 milions de pàgines vistes el 2023, segons el mesurador Comscore.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- CRÍTICA Amaia estrena gira i puja a un altre nivell
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova
- Nations league Espanya remunta contra Bèlgica amb dos gols en l’afegit
- EL PARTIT DE MENDIZORROtZA L’Espanyol afronta un partit amb valor doble a Vitòria