Burger King® i Dabiz Muñoz creen una experiència gastronòmica que has de tastar
Burger King® i el xef espanyol Dabiz Muñoz han fet realitat una experiència gastronòmica sense precedents. Els dos grans mestres del gaudi i del sabor s'han unit per presentar l'hamburguesa King Dabiz: una recepta única, creada pel reconegut com a millor cuiner del món per tercer any consecutiu segons The Best Chef Awards.
david muñoz
La innovadora creació d'una de les figures més rellevants del panorama gastronòmic internacional es compon de pa croissant torrat i cruixent, salsa tàrtara exclusiva del xef -una maionesa amb toc de llimona, amb sabor agredolç-, salsa chutney de tomàquet -amb un toc agredolç lleugerament salat-, bacó fumat, cogombres i formatge Cheddar madurat.
Estarà disponible des de demà, dimarts 9 de juliol, a tots els establiments de la marca a Espanya i als seus canals d'AutoKing, TakeAway i Home Delivery, fins al 9 de setembre, i es podrà gaudir amb vedella Angus o pollastre prèmium.
Sentim que aquesta unió havia d'arribar tard o d'hora. Aquesta col·laboració ens situa al següent nivell, amb una proposta gastronòmica sense precedents per a tots els públics. Compartim amb Dabiz el plaer pel bon menjar i una infinita passió per la cuina i aquesta creativa i saborosa King Dabiz ens permet oferir experiències disruptives als nostres clients.
conseller delegat de Restaurant Brands Iberia, grup que posseeix la masterfranquícia de Burger King®
M'ha divertit molt crear aquesta nova recepta per fer gaudir tots els públics. Tenir carta blanca per part de Burger King®️, amb aquest ADN que els caracteritza i que és garantia d'una veritable llibertat creativa, m'ha permès seguir sorprenent amb l’elecció d’ingredients, innovant amb nous sabors i creant una experiència disruptiva
Chef
King Dabiz és una col·laboració genuïna que uneix gaudi i plaer, i que culmina en un producte disruptiu, que combina el millor de les icòniques hamburgueses a la graella de Burger King®, amb la creativitat del xef número u del món. Una aliança que reforça la trajectòria de la cadena de restauració, posant experiències úniques plenes de sabor a l'abast de tothom.
La innovació al servei d'experiències gastronòmiques de qualitat
La innovació és per a Burger King® un dels eixos vertebradors de la seva estratègia. Des de la seva filosofia 'Have it your way', centrada en la personalització i que va ser trencadora als anys 70, la marca entén la innovació com una manera d'oferir la millor experiència gastronòmica i atendre les necessitats d'un ventall ampli de consumidors.
Burger King® va ser la primera cadena de restauració a comptar amb una app mòbil, oferir el servei ‘refill’ de begudes (possibilitat d'omplir gratuïtament els refrescos) i disposar d'una flota pròpia de repartidors per al servei a domicili, flota que es troba actualment en procés de substitució per vehicles 100% elèctrics.
Notícies relacionadesLa marca també va ser pionera amb la introducció a Espanya el 2019 de la primera hamburguesa vegetal: el Whopper® Vegetal. Després de l'èxit d'aquest llançament, va ampliar la seva oferta de productes elaborats amb proteïna vegetal, introduint els Nuggets® vegetals, el Long Vegetal o el Big King® Vegetal.
Descobreix un sabor extraordinari amb aquesta trencadora experiència que et farà venir salivera i no et deixarà indiferent.
- Higiene Rentaràs la funda del coixí cada setmana quan sàpigues això
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Avui a TV3 (22.05) La reaparició d’Àngel Llàcer
- Crisi a la fàbrica més premiada Honda continua sense donar senyals de vida
- "No t’enfadis, hem vingut a passar-ho bé"