Beatriz Maesso, nova directora general audiovisual de Prensa Ibérica

Prensa Ibérica nomena com a directora general audiovisual Beatriz Maesso, que acredita una dilatada trajectòria professional vinculada al món de la televisió.
Llicenciada en Ciències de la Informació per la Universitat Complutense, Maesso va començar la seva carrera professional a Antena 3 per assumir després la responsabilitat de la direcció general a New Atlantis, Canal Extremadura, Factoria Plural, Comercial TV o La Nueva TV. Té també una extensa experiència en la producció i la distribució de nombrosos programes documentals i de programes de televisió.
Notícies relacionadesEn el seu nou acompliment, Beatriz Maesso s’ocuparà de liderar un equip que desenvoluparà el negoci de la producció audiovisual de les diferents productores de Prensa Ibérica al conjunt d’Espanya; potenciarà la seva oferta dirigida a les plataformes i a les televisions regionals i locals, i impulsarà el vídeo informatiu i documental en el si dels diaris digitals del grup, així com el vídeo corporatiu i el vídeo comercial a fi d’enriquir la cartera dels equips comercials.
Prensa Ibérica es posiciona ja com un grup dinàmic i capdavanter en el sector audiovisual amb producció, a través de les seves diverses productores, de programes per a les televisions autonòmiques de diferents territoris.
- Tres muntanyencs morts El bomber que va atendre les víctimes del Moncayo: «Les condicions climàtiques eren extremes. A l’arribar, un ja havia mort»
- Rosario Ibáñez, professora: "A l’escola del metro no hi havia educació diferent per a nois i noies"
- PSOE El ministre Ángel Víctor Torres anuncia que pateix càncer
- Fiscalia demana 20 anys de presó per a l’infermer dels jesuïtes de Casp
- Clàssic a Montjuïc El Madrid guanya el Barça per primera vegada en la seva història i li recorda que no és immortal (1-3)
- Previsió del Meteocat Set comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per la intensitat de pluges previstes per a aquest dimarts
- Operació Catalunya Directe | L’ex secretària general del PP Dolores de Cospedal: «Jo no he impulsat cap operació Catalunya, que és una ficció»
- Club Entendre-hi + Animals i plantes Comença la temporada del ‘sakura’, el fenomen de masses del cirerer al Japó
- Fiscalitat autonòmica Catalunya conserva el 2025 l’IRPF més car per a les rendes entre 30.000 i 40.000 euros
- La caiguda d'una roca de grans dimensions talla un carril a l'eix Transversal, a Rajadell