Gaudeix dels darrers dies de la Setmana Black Friday d'Amazon
La Setmana Black Friday d'Amazon, que es prolongarà fins dilluns 2 de desembre, ofereix increïbles estalvis de fins al 45% en els productes seleccionats de totes les categories, des de roba, calçat i electrònica fins a joguines, cosmètica, esport i llar.
La majoria dels articles comprats a Amazon.es entre l1 de novembre del 2024 i el 6 de gener del 2025 poden ser retornats fins al 6 de febrer del 2025.
Black Friday ja s'ha convertit en el període d'ofertes preferit pels consumidors a Espanya, fins i tot davant del Nadal. De fet, en l'actualitat, fins a un 80% de compradors aprofiten Black Friday per avançar les compres nadalenques, gaudint així de grans estalvis i, en el cas dels clients d'Amazon.es, beneficiant-se d'alguns dels millors preus de l'any fins a la data a Amazon en productes de marca populars.
Per celebrar-ho i portar aquesta etapa d'ofertes a una dimensió superior, a Amazon celebren la Setmana de Black Friday, que va començar el dijous 21 de novembre i es prolongarà fins dilluns 2 de desembre, amb centenars de milers d'ofertes disponibles aen els productes més desitjats de totes les categories.
Si sou clients Prime, gaudiu d'enviaments en un dia sense cost addicional en dos milions d'articles, incloent-hi lliuraments en cap de setmana en determinats codis postals. A més, milions de productes estan disponibles amb entrega gratuïta i il·limitada en dos o tres dies a tot el país, i amb lliurament el mateix dia a 15 ciutats gràcies al servei 'Entrega Hoy', disponible a Alacant, Barcelona, Cadis, Cartagena, Jerez de la Frontera, Elx, Madrid, Màlaga, Marbella, Múrcia, Sevilla, Tarragona, València, Valladolid i Saragossa, per a comandes elegibles d'import igual o superior a 29€, sense cost addicional.
¿Alguns exemples de les ofertes disponibles? Doncs en moda i accessoris, estalvis de fins al 30% en la roba d'hivern d'Amazon Essentials, entre d'altres. Els clients també podran gaudir de grans ofertes i estalviar fins a un 60% en dispositius seleccionats d'Amazon, inclosos Echo, Fire TV, Kindle, Ring, Blink i eero, i, en cosmètica, bellesa i cura personal, promocions especials en milers de productes d'ús diari de marques com Oral-B, Dodot i Philips.
A més, per temps limitat, els clients poden gaudir d'ofertes WOW! de marques populars de totes les categories, que aniran apareixent cada dia durant la Setmana de Black Friday. I encara queda temps, perquè encara falta tot el cap de setmana i el dilluns 2 de desembre. Pots visitar Amazon.es/blackfriday per descobrir totes les ofertes.
Ruth Díaz, vicepresidenta d'Amazon Fashion a Europa
Però el millor és que t'ho expliquin els experts, i per això hem parlat amb Ruth Díaz, vicepresidenta d'Amazon Fashion a Europa, que en aquesta entrevista explica com Amazon ens ajuda a estalviar durant la Setmana de Black Friday.
Black Friday ja s'ha convertit en el període preferit pels clients per comprar, fins i tot davant del Nadal. ¿Com és possible?
Efectivament, Black Friday és el període d'ofertes preferit pels consumidors a Espanya, segons els resultats de l'estudi realitzat per Ipsos Digital per a Amazon sobre els “Hàbits de consum dels compradors en línia a Espanya”. De fet, vuit de cada deu consumidors aprofiten Black Friday per avançar les compres de Nadal. Gràcies a la Setmana de Black Friday d'Amazon, els clients poden aprofitar per avançar les compres de Nadal amb tota la tranquil·litat, gaudint de centenars de milers d'ofertes fins al 2 de desembre, ja que la majoria dels articles comprats a Amazon.es entre l'1 de novembre del 2024 i el 6 de gener del 2025 poden ser retornats fins al 6 de febrer del 2025.
¿Què és la Setmana Black Friday d’Amazon i quins estalvis es poden aconseguir?
La Setmana de Black Friday d’Amazon és un període d’ofertes que celebrem anualment perquè els nostres clients puguin gaudir de grans estalvis, i aquest any té lloc del 21 de novembre al 2 de desembre. Durant la Setmana de Black Friday, els clients poden descobrir els centenars de milers d'ofertes disponibles i estalviar fins a un 45% en productes seleccionats de totes les categories, incloent-hi electrònica, joguines, llar, cuina i dispositius de bellesa, entre d'altres. A més, poden gaudir de grans estalvis en marques populars com ara Ariel, Cecotec, Garmin, Lenovo i Vans. Així mateix, durant la Setmana de Black Friday, els clients també poden estalviar en gran mesura en una àmplia selecció de joguines de marques com Barbie, Hot Wheels, LEGO, Nancy i Play-Doh entre altres.
¿Quins són els productes més venuts durant Black Friday?
Els productes més venuts, com assenyala el resultat de l'estudi, són, en primer lloc, la roba i el calçat; en segon lloc, la tecnologia i electrònica i, en tercer, la cosmètica, bellesa i cura personal. A la Setmana de Black Friday, Amazon ofereix, per exemple, grans ofertes per als seus clients en moda i accessoris, amb estalvis de fins a un 40% en productes seleccionats de Levi's, de fins a un 35% en els de Puma, de fins a un 30% en els de Swarovski i de fins a un 20% en els productes seleccionats de les botigues de luxe Luxury Stores.
¿Per què es prefereix la compra en línia?
El preu és el factor que més influeix a l'hora de fer una compra en línia, i és considerat important o molt important per al 96% dels consumidors. En aquest sentit, els clients d'Amazon poden gaudir durant la Setmana de Black Friday d'alguns dels millors preus de l'any fins ara, en productes de marques com Amazon Essentials, GHD, Kérastase, Samsung i Reebok, entre d'altres.
Després del preu, un altre dels factors que més influeix a l'hora de fer la compra en línia són els descomptes i períodes d'ofertes. En tercer lloc, hi ha la rapidesa del lliurament i en el quart la qualitat dels productes, valors essencials per a Amazon i en els quals treballem constantment per oferir la millor experiència de compra als nostres clients.
¿Què fa Amazon per millorar l’experiència del client?
A Amazon escoltem els nostres clients i busquem sempre la manera d'innovar i millorar l'experiència que els oferim, amb eines i funcions innovadores que els facilitin el procés d'elecció i de compra. Innovacions com Rufus, l'assistent virtual de compres impulsat per Intel·ligència Artificial generativa a l'aplicació d'Amazon, que utilitza informació rellevant d'Amazon per ajudar els clients a resoldre els seus dubtes i prendre decisions de compra basades en dades.
A més, els clients Prime gaudeixen d'enviaments en un dia sense cost addicional en dos milions d'articles, incloent-hi entregues en cap de setmana a determinats codis postals. I milions de productes estan disponibles amb entrega gratuïta i il·limitada en dos o tres dies a tot el país, fins i tot amb entrega el mateix dia a 15 ciutats gràcies al servei 'Entrega Hoy'.
¿Com recolza Amazon les pimes?
El suport a les petites i mitjanes empreses és fonamental, i forma part d'una extensió de la nostra cultura centrada en el client. Actualment, prop de 17.000 pimes espanyoles venen a Amazon, i van superar per primer cop el 2023 els 1.000 milions d'euros en exportacions. Segons l'estudi ‘La Ciència darrere de la Venda’, realitzat aquest mes a més de 5.000 pimes d'Espanya, Alemanya, França, el Regne Unit i Itàlia, el 90% de les firmes petites que venen a Amazon confirmen que Black Friday és un període fonamental per als seus negocis. A més, el 78% de les pimes espanyoles coincideixen a creure que els consumidors reserven les compres més importants per a aquesta data.
Durant la Setmana de Black Friday d'Amazon, els clients poden donar suport a les petites i mitjanes empreses comprant entre milers d'ofertes de pimes de marques com Natnatura, Nutralie, Real Confort, Velites o Vulkkano, entre moltes altres. I amb l'objectiu de facilitar que els clients identifiquin els seus productes, aquests articles es marquen amb el distintiu ‘Petit negoci’.
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Barcelona, protagonista L’ISE eleva el seu impacte a BCN a 470 milions
- TELEVISIÓ I MAS El 3cat
- Motor Barcelona vibra amb el Dakar més desafiador a l’Aràbia