A GIRONA
Detinguda una jugadora d’hoquei per gravar les seves companyes

Els Mossos d’Esquadra han detingut una jugadora de 33 anys del Club Hoquei Sant Jordi Desvalls (Gironès) acusada d’haver gravat d’amagat les seves companyes d’equip mentre es dutxaven. Els fets, segons va informar el club, es van produir al vestidor de l’equip Nacional Catalana Femení i també van afectar algunes jugadores de la categoria Fem 17 que reforçaven el conjunt. El Club Hoquei Sant Jordi va emetre un comunicat oficial condemnant els actes, que qualifica d’"absolutament inacceptables i intolerables". En el mateix escrit, el club remarca la seva voluntat d’aclarir la situació i col·laborar amb les autoritats judicials per facilitar qualsevol informació necessària durant la investigació. "Ni la junta ni cap membre del club tenien coneixement d’aquests fets fins que van ser revelats", afirma el comunicat, en el qual també es destaca que el cas ja està en mans dels òrgans judicials competents.
Agent de paisà
Notícies relacionadesSegons el relat inclòs en el comunicat, la detenció es va produir després que els Mossos d’Esquadra, alertats per la denúncia de les jugadores del cas, constatessin els fets a través d’una agent de paisà. Aquesta va sorprendre l’acusada mentre gravava les seves companyes en el moment en què es trobaven al vestidor. A conseqüència d’això, els agents van detenir d’immediat la jugadora del club.
Aquest incident ha generat un fort impacte emocional en el club. L’entitat esportiva, que actualment està centrada en el suport a les afectades, també ha agraït les nombroses mostres d’afecte que ha rebut des que s’han conegut els fets. "Donem les gràcies al nostre Ajuntament, a la federació, a les famílies, als aficionats i als altres clubs per les mostres de carinyo i ànims", destaca el comunicat.
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- La lliga de campions Adeu, Champions; ‘ciao’, Ancelotti
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Salut Aquestes són les conseqüències d'utilitzar la mateixa roba interior dos dies seguits
- Com evitar les trucades ‘spam’ Ni respondre ni bloquejar el número: això és el que has de fer per acabar amb les trucades ‘spam’ per sempre
- Desembarcament Els avantatges i els perills de portar l’esperit de ‘Sálvame’ a TVE: «Són personatges televisius difícils de domar»
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump