Molins tanca l'any amb projectes emblemàtics a Catalunya com el nou Spotify Camp Nou
Molins, que ha unificat aquest 2024 les seves marques comercials Cementos Molins Industrial, Promsa, Propamsa, Pretersa-Prenavisa i Precon sota una mateixa identitat, és present a Catalunya amb més de 50 instal·lacions, entre les quals destaquen 23 plantes de formigó, set instal·lacions d’economia circular o dues fàbriques de solucions per a la construcció.
Molins ha marcat enguany una nova fita en la seva història llançant una nova identitat corporativa
Molins finalitza l'any amb la posada en marxa de projectes emblemàtics a tot el territori espanyol, reafirmant el seu lideratge en solucions innovadores per a la construcció i que promouen el desenvolupament sostenible de les regions.
Durant el 2024, la companyia ha participat en diferents iniciatives a Catalunya, com, per exemple, la col·laboració en la construcció de l'Spotify Camp Nou amb formigó Susterra, de menor petjada de carboni i amb àrids reciclats procedents de la demolició de l’estadi mateix. A més, ha desenvolupat projectes d'obra civil i remodelació d'edificacions a les diferents províncies.
A més, destaca la seva participació en projectes de diferents sectors i àmbits, cosa que reforça el paper de Molins com a soci per a la construcció de les noves ciutats. Per exemple, ha estat treballant en projectes com el reforç d'estructures clau com viaductes i ponts, la col·locació de mobiliari urbà en espais públics, la construcció de residències, o la industrialització d'obres civils, entre molts altres.
La companyia finalitza el 2024 amb una participació rellevant en nombrosos projectes de diferents sectors i àmbits a tot el territori.
Amb la participació en projectes de diferents sectors i àmbits, que també engloben obres logístiques, comercials i urbanes, Molins es posiciona com un soci global de solucions innovadores per a la construcció d'estructures que promouen el desenvolupament social.
Un nou Molins
Molins ha marcat aquest any una nova fita en la seva història llançant una nova identitat corporativa. Així, la companyia ha unificat les seves marques comercials Cementos Molins Industrial, Promsa, Propamsa, Pretersa-Prenavisa i Precon, presents a Catalunya, sota una mateixa identitat. Molins té actualment més de 50 instal·lacions a Catalunya, entre les quals destaquen 23 plantes de formigó, set instal·lacions d'economia circular o dues fàbriques de solucions per a la construcció.
La renovació de la identitat visual i la unificació dels negocis representa millor allò que és avui dia la companyia, un soci global de solucions innovadores per a la construcció, que engloben des de ciment, morter i formigó fins a solucions prefabricades o de paisatge urbà. El nou lema "Construïm el present. Impulsem el futur" reflecteix l'evolució de l'empresa que ha iniciat un nou capítol en la seva història empresarial amb un propòsit molt clar: impulsar el desenvolupament social i la qualitat de vida de les persones creant solucions innovadores i amb atributs sostenibles per a la construcció.
L'evolució reivindica la seva funció transformadora de la societat i de les ciutats: les seves solucions, innovadores i amb atributs sostenibles, permeten la construcció d’edificacions clau per al desenvolupament de la societat com, per exemple, escoles i hospitals, i que connecten llocs i persones, mitjançant la construcció de carreteres, vies ferroviàries, ports o aeroports.
Segons remarca Marcos Cela, CEO de Molins, “aquest canvi representa una oportunitat única per donar un nou impuls a una marca associada fermament amb conceptes clau com són la sostenibilitat i la innovació”. Per això, l'empresa ha definit una estratègia clara: partint de la seva sòlida base en la fabricació de ciment amb menors emissions de CO2, aposta per la innovació i la sostenibilitat per expandir el seu catàleg de productes. Això inclou formigons sostenibles, paviments, solucions prefabricades, morters especials, sistemes d'aïllament tèrmic d'edificis, mobiliari urbà i economia circular, entre d'altres.
Notícies relacionades"El ciment és la base de la companyia, representa el 60% del nostre negoci actual i estem invertint a reduir les emissions fins arribar al net zero 2050. Tot i això, avui som una companyia que ofereix un ampli catàleg de solucions per a la construcció i la nostra estratègia a llarg termini és continuar creixent en tota mena de solucions constructives de manera que puguem oferir un servei cada vegada millor als nostres clients”, afirma Cela.
Molins es posiciona, així, com un líder en la transició cap a la construcció sostenible, oferint als seus clients productes que no només compleixen amb els estàndards més alts del sector, sinó que també promouen un futur més verd i responsable.
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- L’espionatge ucraïnès es fa fort en la seva lluita contra el Kremlin
- Illa se la juga amb el finançament singular i la gestió dels trens
- El Govern llança un pla per millorar la informació a Rodalies en dos anys
- El futur és un invent d’Elon Musk