A Blanes
Detingut per matar la seva dona i fer que semblés una sobredosi

El que semblava una mort per sobredosi s’ha convertit en una investigació per un possible crim. Els Mossos d’Esquadra de la Divisió d’Investigació Criminal de la Regió Policial de Girona van detenir ahir la parella d’una veïna de Blanes, de 36 anys i nacionalitat espanyola, que va aparèixer morta al seu domicili el 6 de març després de patir el que semblava una parada cardíaca a causa d’una sobredosi de droga.
Abans de les set de la tarda d’aquell dia, una patrulla de la policia local de Blanes va ser alertada pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) que una ambulància acudia a un domicili del barri de la Plantera per atendre una dona amb parada cardíaca. Quan van arribar-hi els agents, la patrulla va comprovar que feia hores que la dona estava morta.
Cadàver fred
Un amic de la víctima i de la seva parella havia alertat a emergències que podia haver patit una sobredosi, tot i que el cadàver estava fred al mig de la vivenda. El pis va quedar precintat mentre els Mossos es feien càrrec de la investigació.
Al morir per una presumpta sobredosi, es va realitzar una autòpsia al cadàver a l’Institut de Medicina Legal (IMLC) de Girona. Segons fonts policials, els agents també van sospitar de la diferència d’hores entre l’avís de l’emergència sanitària i la mort de la víctima.
Notícies relacionadesD’aquesta manera, es van trobar indicis de criminalitat, com per exemple que la dona va rebre cops mentre estava viva i que tenia una ferida al cos. Els Mossos van obrir una investigació per un presumpte delicte d’homicidi o assassinat i van detenir la parella de la dona, també de nacionalitat espanyola, que demà passarà a disposició judicial.
Després de saber-se que es podria tractar de la mort violenta d’una veïna del municipi, l’Ajuntament de Blanes va convocar un acte de rebuig.
- La nova Casa Blanca El poder de Musk, l’acostament a Rússia i els aranzels passen factura a Trump
- Crònica rosa Ter Stegen, ¿banyes i pesos?
- AJORNAT EL BARÇA-OSASUNA A MONTJUÏC La tragèdia castiga el Barça
- Els metges de capçalera receptaran esport a Catalunya
- Alba Bou: "Ningú ens ha demanat l’opinió sobre l’ampliació de l’aeroport del Prat"
- Maten un home a trets a la sortida d'una discoteca a Terrassa
- Estigma i maternitat El repte de les mares amb trastorn mental: acceptació, acompanyament, activisme
- El moviment ens defineix
- MULTIMÈDIA Catalanisme i educació (capítol 1): les herències de les polítiques educatives a Catalunya
- Comerç exterior ¿Quins aliments exporten les empreses catalanes i quins països els compren?