Neix Noster, la nova marca en l'elevació catalana que uneix tradició i modernitat

El sector de l’elevació a Catalunya ha estat testimoni de l’arribada de Noster, una nova companyia que ha sorgit després de la fusió de dues empreses referents: Acresa i Cruxent Edelma.

Presentació de Noster, la nova marca delevació catalana

Presentació de Noster, la nova marca delevació catalana

2
Es llegeix en minuts

Espanya es distingeix com el país de la Unió Europea amb més ascensors per habitant. Dins aquest panorama, Barcelona destaca amb almenys 1.200 ascensors històrics, autèntiques joies del modernisme arquitectònic català. Més que simples mecanismes d'elevació, aquests ascensors reflecteixen l'enginy i la creativitat dels arquitectes de l'època, que van saber integrar-los com a element clau en el disseny dels edificis.

Un llegat d'excel·lència en manteniment

Amb més de sis dècades de trajectòria a Catalunya, Acresa es va consolidar com un referent en el manteniment d'ascensors modernistes, preservant-ne l'essència i la funcionalitat. Una dècada després van sorgir Cruxent i Edelma amb un compromís marcat cap a l'excel·lència en el servei al client. Les dues companyies, amb arrels fermes en la tradició i una visió de futur, van demostrar que és possible un creixement sostenible sense perdre l'essència que les defineix.

La fusió d'aquestes dues empreses ha donat origen a Noster, una entitat amb més de 200 empleats i una xarxa de 10 oficines distribuïdes estratègicament per tota la regió. Amb presència a l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona, Sabadell, Argentona, Tarragona, Lleida, Manresa, Calella, Pineda i la Vall d'Aran, la companyia garanteix proximitat i atenció personalitzada als clients.

Enrique Cardellach, gerent de Noster, va expressar el seu entusiasme davant d'aquesta nova etapa: “Totes les grans marques tenen una gran història, i la nostra neix d'un gran llegat de servei al client i atenció als detalls. Amb Noster, estic convençut que ens espera un futur brillant. Comptem amb una estructura sòlida, un equip molt consolidat i compromès, i productes i serveis que són referents a la indústria de l'elevació. Amb la implementació de la nova normativa d’ascensors aprovada l’any passat (ITC), la demanda de modernitzacions i reparacions ha crescut exponencialment. Noster està preparada per ajudar els seus clients a complir la nova regulació, garantint la millor qualitat en productes i serveis”.

Notícies relacionades

Però Noster no sols s'enfoca a mantenir viva la tradició catalana, sinó que també aposta per la innovació. A través del seu eService i la incorporació de pantalles digitals als ascensors, l'empresa garanteix una connexió constant que millora l'experiència de l'usuari i optimitza la seguretat i el manteniment.

El llançament oficial d'aquesta nova marca va tenir lloc el 6 de març passat en un espai icònic: el telefèric de Barcelona. Aquest escenari, amb la seva imponent vista sobre la ciutat, simbolitza a la perfecció la visió elevada i ambiciosa de Noster, una empresa que es projecta cap al futur sense oblidar les seves arrels.