Violència masclista

Detinguda de nou la parella de la dona que va caure per un balcó al carrer de l’Avenir de Barcelona

L’home, en llibertat amb càrrecs, ha trencat l’ordre d’allunyament

Un home mata la seva dona a trets i intenta suïcidar-se a Mallorca

Lugar de la calle Avenir de Barcelona donde se precipitó una mujer desde un balcón

Lugar de la calle Avenir de Barcelona donde se precipitó una mujer desde un balcón / EPC

2
Es llegeix en minuts
Marta Català

Els Mossos han detingut de nou un dels dos homes d’origen hongarès arrestats després de la caiguda d’una jove de 26 anys per un balcó d’un pis del carrer de l’Avenir de Barcelona, al barri de Sant Gervasi. Es tracta de la parella de la víctima. Els agents l’han detingut per trencar l’ordre d’allunyament que li va imposar la jutge al deixar-lo en llibertat. Recordem que el jutjat de violència 4 de Barcelona va decretar llibertat amb càrrecs per als dos homes.

La jutge va imposar a la parella sentimental de la víctima la retirada del passaport, compareixences setmanals al jutjat, prohibició de comunicar-se amb ella directament o indirectament mitjançant qualsevol via i; ordre d’allunyament de qualsevol espai on pugui estar, fins i tot a l’hospital on es troba ingressada en estat greu, segons han informat fonts del TSJC. Al segon arrestat, amic de la parella sentimental de la víctima, la jutge el va deixar en llibertat amb càrrecs a disposició del jutjat mentre continuen les diligències del cas que, de moment, s’està instruint en un jutjat de violència de gènere.

Segons fonts policials, l’home hauria entrat en pis on van passar els fets i la porta del qual estava precintada. 

Els fets van passar cap a les 00.30 de la matinada de divendres a dissabte. Una dona que passava per allà va trobar la víctima despullada i tirada a terra sagnant i amb greus ferides. Els Mossos van acudir al lloc i van trobar la parella de la jove també socorrent-la al mateix carrer. Segons una testimoni dels fets, l’home portava taques de sang a la roba. Els agents van pujar a la vivenda i van trobar el segon home, amic de la parella de la víctima, a qui també van arrestar al trobar indicis de criminalitat al pis i al veure contradiccions en les seves declaracions.

Notícies relacionades

Els investigadors creuen que tots dos van agredir la dona al pis abans que es precipités pel balcó. Els agents tenen obertes diverses hipòtesis sobre el que va passar aquella nit: si la jove va caure al buit a l’intentar fugir dels seus presumptes agressors o bé la van tirar pel balcó.

Els Mossos van detenir els dos homes de 52 i 57 anys per temptativa d’homicidi i lesions divendres a dissabte. El cas l’investiga la Unitat d’Investigació (UI) de la Comissaria de Sarrià i la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) dels Mossos.