Pintades al cotxe de l’avi que va admetre haver abusat de la neta durant anys a Pals: "Violador"

L'acusat s'enfronta a quinze anys de presó

Un avi admet haver abusat repetidament de la seva neta durant anys

El cotxe amb les pintades a Pals

El cotxe amb les pintades a Pals / DdG

1
Es llegeix en minuts
Tony Di Marino

El cotxe de l’avi que aquest dilluns va reconèixer davant l’Audiència de Girona haver abusat sexualment de la neta durant tres estius a Pals ha aparegut aquest matí amb diverses pintades: “Violador, abusador sexual”.

Notícies relacionades

Des de l'estiu de l'any 2018, quan la neta tenia nou anys, fins que en va fer onze, el seu avi va abusar d'ella de forma continuada. Així ho va admetre l'acusat davant el tribunal de la secció quarta de l'Audiència de Girona en una declaració dilatada on va explicar que va fer-li tocaments a les seves parts íntimes durant els tres estius que la menor va passar en un domicili de Pals. Segons ell, la menor li demanava que li fes pessigolles, i en algun punt va passar a fer-li "carícies", segons ell, de forma recíproca. Amb tot, va negar que l'hagués intentat penetrar mai, un supòsit que agreujaria la condemna que ja rebrà pels tocaments que ha reconegut. De fet, la seva defensa demana que se'l condemni amb atenuants perquè va ser ell que va anar als Mossos quan els pares de la menor van assabentar-se de tot.

Quinze anys de presó

Les acusacions li demanen quinze anys de presó per un delicte continuat d'abusos sexuals amb penetració. Serà el tribunal qui haurà de decantar la balança sobre la gravetat dels abusos, tenint en compte que tal com ha remarcat la fiscalia, el Tribunal Suprem ja no considera que només es produeix una violació en cas d'introducció.