Loteria
La Grossa es podrà comprar fins a una hora abans del sorteig diumenge
La rifa se celebra el dia 31 de desembre a les 12.00 hores
La Grossa de Cap d'Any 2017 es podrà comprar fins aquest diumenge a les 11.00 (una hora abans que comenci el sorteig de la seva cinquena edició) mitjançant internet i a les terminals que té instal·lades en 2.200 punts de venda que comercialitzen productes de Loteria de Catalunya, ha informat aquest dimecres en un comunicat.
El sorteig se celebrarà en platós de TV3 amb els presentadors Lluís Marquina i Candela Figueras, i el primer premi l'extraurà la Capgrossa (el personatge que dona nom a la loteria), mentre que la resta de premis tindran quatre padrins de l'àmbit de l'esport i la cultura, que fins diumenge no se sabrà qui són.
S'han posat a la venda 34 milions d'euros, i 933.310 butlletes podran tenir algun premi; el primer premi serà de 100.000 euros per cada butlleta de cinc euros; el segon, de 32.500 euros; el tercer, de 15.000; el quart, de 5.000, i el cinquè, de 2.500.
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- La successió de Francesc ¿Qui són els candidats a succeir el papa Francesc? Llista de cardenals ‘papables’
- Setmana Santa ¿Quins centres comercials obren avui Dilluns de Pasqua a Barcelona i Catalunya?
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Nadal, Duplantis, Biles i Lamine triomfen en els Laureus
- el futur de la banqueta ‘MERENGUE’ El Leverkusen confirma que Xabi Alonso pot anar al Madrid
- Una altra derrota a Montilivi El Betis empeny el Girona al caire del precipici
- Llorenç Serra Ferrer: "Si jo fos el Barça, no em fiaria d’aquest Mallorca. És un equip molt sòlid"
- Apunt Aneu al cine