Creu Roja
¿Quan és el Sorteig d’Or de la Creu Roja 2022? Dia i hora
Hi ha en joc més de 7.000.000 d’euros repartits en 11.700 premis

Un any més, torna el Sorteig d’Or de la Creu Roja que, en aquesta ocasió, celebra la 43a edició. L’entitat torna amb tot un clàssic de l’estiu que, a més de repartir importants premis, permet ajudar les persones més vulnerables, gràcies al fet que els ingressos van destinats als programes d’ajuda, tasca social i assistencial que portar a terme Creu Roja. En aquesta ocasió, hi ha en joc més de 7.000.000 d’euros repartits en 11.700 premis.
Les butlletes ja estan a la venda des de fa diverses setmanes i es poden aconseguir al preu de 5 € a la seu de la Creu Roja, en els venedors ambulants o als establiments col·laboradors.
Premis principals
La particularitat d’aquest sorteig és que el premi es pot obtenir en diners metàl·lics, o bé rebre’n el contravalor en lingots d’or. En aquesta ocasió, el Sorteig d’Or de la Creu Roja 2022 reparteix 5 premis principals.
El primer premi està valorat en 3.000.000 d’euros; un segon per un import de 1.000.000 d’euros; 500.000 euros per al tercer; 250.000 euros per al quart, i 100.000 euros.
Dia del sorteig
Notícies relacionadesEl sorteig de la Creu Roja se celebrarà el 21 de juliol (hora pendent de confirmar) a San Cristóbal de la Laguna (Tenerife). Des d’aquest municipi, es faran públics els números guanyadors d’aquest 2022.
Finalitats solidàries
Cada vegada que es compra un butlleta del Sorteig d’Or, a la Creu Roja es fa un pas endavant en la tasca amb les persones més vulnerables.
Per 1 butlleta (5 euros), Creu Roja pot entregar una farmaciola de productes bàsics per a una persona.
Per 4 butlletes (20 euros), Creu Roja pot facilitar una motxilla de material escolar per a un nen o nena.
Per 12 butlletes (60 euros), Creu Roja ofereix allotjament i atenció psicològica durant un dia a dones que pateixen violència de gènere.
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- Tribunals Alliberada la presa espanyola més jove a l’estranger: Fátima Ofkir complia cadena perpètua a Oman per tràfic de drogues
- La ronda catalana L’etapa reina de la Volta es converteix en un caos
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Pla pilot El Govern concedirà beques de 500 euros al mes per estudiar Filologia Catalana i augmentar la xifra de professors
- Alemanya d’entreguerres Weimar, del triomf de la creativitat i la llibertat a la desraó que Hitler va aprofitar