Joc d’atzar milionari

La Primitiva avui: resultats i comprovació de números premiats en el sorteig de dilluns, 29 de maig del 2023, en directe
La Primitiva és un joc d’atzar que es basa en la selecció de sis números d’una matriu de 49 números possibles. A més d’aquests sis números principals, se selecciona també un número complementari d’una matriu diferent de deu números possibles.
El sorteig de la Primitiva es porta a terme tres vegades per setmana –els dilluns, dijous i dissabtes– a la nit i es pot seguir en directe a partir de les 21.40 hores a la web de Loterías y Apuestas del Estado. Per participar en el sorteig, els jugadors han de seleccionar sis números principals i un número complementari. També existeix l’opció de jugar múltiples butlletes amb diferents combinacions de números.
Durant el sorteig, s’extreuen sis boles d’una urna que conté les 49 boles numerades de l’1 al 49. Després s’extreu una setena bola complementària d’una urna diferent que conté deu boles numerades del 0 al 9.
Notícies relacionadesEls premis s’atorguen als jugadors que han encertat els sis números principals, així com als jugadors que han encertat cinc números principals i el número complementari, quatre números principals, tres números principals i el número complementari, o simplement el número complementari.
El joc de la Primitiva també ofereix un pot, que s’acumula cada setmana en cas que no hi hagi guanyadors del primer premi. Si hi ha guanyadors del primer premi, el pot es reinicia a una quantitat fixa.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- ACTUALITAT BLAUGRANA La Lliga sacseja el Barça per les llotges VIP: «No té ‘fair play’ per inscriure Dani Olmo i Pau Víctor»
- Frau a Hisenda Ancelotti afirma que el Reial Madrid li va suggerir crear societats per cobrar drets d’imatge: «Mai em vaig adonar que alguna cosa no era correcta»
- Automoció Seat nomenarà ben aviat el substitut de Wayne Griffiths i Markus Haupt és el millor posicionat
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Mercat laboral Catalunya lidera la creació d’ocupació al març i supera de nou els 3,8 milions d’ocupats