
43312779 59
Els dies 29 i 30 de juny, Finestrelles Shopping Centre organitza l’esdeveniment Finestrelles Creative Gaming en col·laboració amb Media Markt Esplugues. És una trobada per jugar a Fortnite en la qual els fans del joc podran competir amb tres ‘gamers’ reconeguts: Goorgo, Socio2k i Bengall, i guanyar diferents premis.
L’esdeveniment tindrà lloc dissabte i diumenge d’11 a 14 h i de 16 a 20 h. Té aforament limitat: per participar en les competicions, concursos i sortejos, serà necessari tenir l’app de Finestrelles . A més, l’esdeveniment es podrà seguir en ‘streaming’ pels canals dels ‘gamers’ i per totes les pantalles del centre comercial.
L’actualització com a factor clau
Sembla que el ‘battle royale’ de Fornite ha arribat per quedar-se. Malgrat tenir forts competidors com Playerunknown’s Battlegrounds –el videojoc en línia que ha tornat a popularitzar aquest format– o el nouvingut Apex Legends, Fortnite ha sabut reinventar-se des del seu llançament a l’estiu del 2017 per continuar batent rècords. De fet, els seus desenvolupadors, Epic Legends, han aconseguit que actualment 40 milions d’usuaris juguin regularment a Fortnite.
El ‘shooter’ multijugador ‘free to play’ es pot descarregar de forma gratuïta des de qualsevol plataforma, ja sigui ordinador, consola o dispositiu mòbil, cosa que permet més el ‘cross-play’. El joc situa cent jugadors desarmats en una illa: aquests han de ‘lootear’ per aconseguir les millors armes i objectes per matar la resta i ser l’última persona viva a l’illa.
L’èxit del joc s’ha vist reflectit en plataformes de ‘streaming’ en directe com Youtube i Twitch, a través de les quals els diferents ‘gamers’ especialitzats en Fortnite difonen les seves aventures per Polvorín Polvoriento, Chiringuito Chatarra o Acres Anárquicos.
Visita de tres gamers
Tres dels ‘gamers’ més coneguts de Fortnite són Goorgo, Socio2k i Bengall. Són els escollits per protagonitzar el Finestrelles Creative Gaming.
Notícies relacionadesEl jove andalús Goorgo compta amb gairebé 2 milions de seguidors a Youtube. Va començar les seves etapes en aquesta plataforma amb ‘gameplays’ de Call of Duty, GTA V i Minecraft, tot i que és amb Fortnite que ha guanyat gran popularitat: els seus vídeos setmanals superen el mig milió de visites.
Socio2k és especialment conegut a Twitch, la plataforma de ‘streaming’ dedicada, sobretot, al ‘gaming’. Els seus vídeos arriben al mig centenar de visualitzacions. Bengall s’està iniciant en el món del ‘streaming’: compta amb 38 seguidors a Twitch.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Relacions Govern-ERC Illa i Junqueras es reuneixen per primera vegada i donen aire a la legislatura a Catalunya
- Alto el foc a Gaza Hamàs completa l’alliberament dels ostatges israelians vius de la primera fase de la treva
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»