ODI A LES XARXES
Detinguda per celebrar a Facebook la mort d'un policia
L'agent va morir quan perseguia un contrabandista de tabac
Imputada per un delicte d'odi, injúries i calúmnies a funcionari públic
Un jutge de La Línea de la Concepción (Cadis) ha deixat en llibertat amb càrrecs una noia de 22 anys detinguda després de mofar-se a les xarxes socials de la mort d'un agent de la policia local que perseguia un contrabandista. La noia va insultar el policia, es va alegrar de la seva mort i, posteriorment, va desqualificar la resta dels agents, i també els va desitjar que morissin.
La investigació es va iniciar arran de la mort en acte de servei de Víctor Sánchez, un agent de 46 anys que el 7 de juny estava perseguint un ciclomotor en què circulava un presumpte contrabandista de tabac. El policia va ser atropellat per un patruller del mateix cos als voltants de la frontera amb Gibraltar, pocs dies després d'un altre incident, i la seva mort va generar una profunda preocupació a La Línea, ja que els sindicats policials havien denunciat pocs dies abans la violència que utilitzen els narcos i els contrabandistes a la zona. De fet, després de la mort nombrosos veïns van sortir al carrer en repulsa pel que havia passat i per reclamar més mitjans contra el narcotràfic a la zona.
"Ben mort està"
Notícies relacionadesEn aquest context, els missatges a Facebook d'una noia de 22 anys van desentonar. Fonts de la investigació expliquen que la noia va començar a insultar els agents, va defensar el suposat traficant, i va expressar la felicitat que li produïa la mort de l'agent. La noia hauria utilitzat expressions com “ben mort està” o “vergonya de Policia”, i va manifestar el seu desig que altres companys seguissin el mateix camí. Així, diversos membres de la Policia Local de La Línea van presentar una denúncia contra l'autora d'aquests comentaris.
Les indagacions de la Unitat de Delinqüència Especialitzada i Violenta (UDEV) de la comissaria de La Línea van permetre identificar la responsable de les desqualificacions, segons van informar fonts del cos, i va ser identificada com a I. M. L. i veïna de la localitat. Després de passar a disposició judicial, la noia va ser posada en llibertat amb els càrrecs per un delicte d'odi, injúries i calúmnies, i va publicar un nou post demanant disculpes per les seves paraules i el mal causat a la família de l'agent mort.
- Sinistre aeri als EUA Moren cinc turistes espanyols al caure un helicòpter a Nova York
- Educació a Catalunya El curs escolar 2025-2026 a Catalunya començarà el 8 de setembre a primària i ESO i el 12 a Batxillerat i FP
- Previsió meteorològica El Meteocat dona la benvinguda a la Setmana Santa amb pluges i un canvi important de temperatura en aquestes zones de Catalunya
- Les ciberestafes de l’amor a la gent gran se sofistiquen
- ACTUALITAT BLAUGRANA Laporta i el seu soci moldau activen "una mina d’or"
- Entren en vigor l'aixecament de les limitacions d'aigua al sistema Ter Llobregat
- Golf L'espanyol Josele Ballester crea un escàndol internacional en orinar semiamagat al mític forat 13 del camp d'Augusta
- Producte definitiu Com treure la humitat de casa de forma definitiva
- Tribunals L’activista Roger Español demana 13 anys de presó per als policies nacionals que li van treure un ull l’1-O
- Guerra comercial La Xina augmentarà fins al 125% els aranzels als productes dels Estats Units