O Porriño
Mor un home a Pontevedra atacat per un eixam de vespes asiàtiques
El niu estava amagat darrere la malesa
Un home de 54 anys ha mort al ser atacat per un eixam de vespes asiàtiques a la parròquia de Budiño, a O Porriño (Pontevedra), han informat fonts d'Urgències Mèdiques i de la Guàrdia Civil.
El succés va passar ahir cap a les 16.20 hores, quan va ser requerida la presència del 061, que va enviar una ambulància assistencial i un metge del punt d'atenció continuada.
Notícies relacionadesEl personal sanitari li va practicar maniobres de reanimació cardiopulmonar, però no va poder evitar la mort d'Ángel G. L. Agents de la Guàrdia Civil es van desplaçar al lloc dels fets, on va ser localitzat el niu d'aquesta espècie de vespes ('Vespa velutina'), que estava amagat darrere la malesa.
La vespa asiàtica, insecte invasorLa vespa asiàtica que delma greument les colònies d'abella, es va detectar per primera vegada a Espanya el 2010, procedent de França, i des d'aleshores ha tingut una expansió tan meteòrica que ara totes les esperances passen per mitigar els danys causats i limitar les àrees de nova colonització.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Fiscalitat ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- Impostos L’Agència Tributària oferirà una ‘declaració exprés’ de la renda a 4,4 milions de contribuents
- Campanya Hisenda Resultat positiu i negatiu en la Renda 2025: què significa
- Mobilitat Renfe aparta dos treballadors acusats de sabotatge durant la vaga de Rodalies a Catalunya
- Tossa de Mar, protagonista d’un reality xinès amb milions d’espectadors