Aquesta matinada
Trobat el cadàver d'un bebè en una planta de residus de Barberà del Vallès
El cos del nounat es trobava en una màquina de classificació de residus

abertran11697293 montcada i reixac barbera del valles 4 11 2009 jordi hereu v180522102118
Els Mossos investiguen la troballa del cadàver d’un bebè en una planta de tractament de residus. El cos ha estat trobat aquesta matinada enl’Ecoparc-2 del polígon industrial Can Salvatella, a Barberà del Vallès (Vallès Occidental), segons fonts policials. Es tracta d’una planta de tractament mecànic i biològic de residus municipals a la qual arriben residus de diversos municipis de l’àrea metropolitana de Barcelona.
Els primers indicis apunten que la víctima és un nounat. La investigació se centra ara a determinar si el nadó va arribar a respirar abans de morir o va néixer mort, una cosa fonamental per determinar les responsabilitats dels presumptes culpables.
El cos es trobava en una màquina de classificació de residus i el cadàver estava parcialment seccionat.
- Tecnologia Whatsapp ja et permet saber si el teu missatge ha sigut llegit per una persona diferent del destinatari original
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Una fàbrica de Badalona, acusada de "risc inacceptable" de càncer
- Aquesta és la ciutat on millor es menja d'Espanya, segons Dabiz Muñoz
- Vins Mas Pòlit celebra els seus 450 anys d'història lligats al vi i a l'Empordà
- Televisió ‘Les tortugues ninja’ tornaran l'11 d'abril a 3Cat 30 anys després
- DAVANT DEL COMITÈ DE COMPETICIÓ L’Osasuna presenta recurs per «alineació indeguda» d’Iñigo Martínez amb el Barça
- Mobilitat ferroviària Una avaria deixa sense servei 140 quilòmetres i 26 estacions de la línia R3 de Rodalies durant tres hores