DE 17 I 20 ANYS
Moren quatre joves quan el seu cotxe surt de la carretera a Salamanca
Un taxista, cosí dels pares d'una noia morta en el sinistre, va avisar del sinistre sense saber qui eren les víctimes
Quatre joves (un noi i una noia de 17 anys i dos nois de 19 i 20) han mort i uns altres dos han resultat ferits de gravetat al patir un accident de trànsit aquest matí al municipi de Salamanca de Galisancho, segons han confirmat a Efe fonts del Centre de Gestió de Trànsit i del Centre d’Emergències 112. Les tres primeres víctimes van morir a l’acte o poc després. La quarta va perdre la vida a la tarda a l’Hospital Virgen Vega de la capital de Salamanca.
L’accident ha passat poc abans de dos quarts de vuit del matí, quan el vehicle de cinc places en què viatjaven sis joves ha sortit de la calçada.
Inicialment els equips sanitaris han confirmat la mort de dos dels ocupants del vehicle i han provat de reanimar un tercer per evacuar-lo fins a un centre hospitalari, però finalment no han pogut fer més per salvar-li la vida.
Agents de la Guàrdia Civil, d’emergències sanitàries i de Bombers s’han desplaçat fins al lloc dels fets.
Els tres ferits han sigut traslladats en ambulància a l’Hospital Virgen Vega de Salamanca en estat greu.
Notícies relacionadesEs dona la circumstància que un taxista que havia sigut avançat pel vehicle sinistrat moments abans de sortir de la via és cosí dels pares de la noia morta. Fonts de la Guàrdia Civil de Trànsit han explicat a Efe que va ser el taxista el que va alertar els serveis d’emergències, sense saber encara que la seva familiar, de 17 anys, era una de les ocupants del vehicle sinistrat.
De festa
Pel que sembla els joves eren del municipi d’Alba de Tormes, a prop de Salamanca, des d’on s’havien desplaçat a la localitat de Santa Ana per disfrutar de les vacances d’estiu.
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- Final d’un pontificat Un conclave sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- La successió de Francesc ¿Qui són els candidats a succeir el papa Francesc? Llista de cardenals ‘papables’
- Memòria Democràtica Puigdemont es compromet davant les famílies afectades a impulsar la restauració de béns confiscats pel franquisme
- Mort del Papa L’últim adeu a Francesc es posa en marxa: el funeral serà aquest dissabte
- Patologies Ictus: símptomes de l’accident cerebrovascular que ha causat la mort del papa Francesc