A CIUTADELLA
Un jove mata la seva mare i fereix el seu pare a Menorca
L'agressor va ser detingut mitja hora després

zentauroepp49585284 recurso -200213194857 /
Un jove, d’aproximadament 30 anys, ha matat la seva mare, d’uns 63 anys, i ha ferit el seu pare amb una arma blanca en un xalet de la urbanització de Cales Piques, a Ciutadella, Menorca.
En declaracions a Europa Press, la Policia Nacional ha detallat que els fets han tingut lloc a les 06.30 hores d’aquest diumenge i l’agressor ha fugit del lloc, tot i que ha sigut localitzat mitja hora més tard per una patrulla d’agents.
Notícies relacionadesEl presumpte parricida ara es troba detingut a la Comissaria de Policia Nacional de Ciutadella i, segons fonts de la Policia Nacional, ja s’ha procedit a l’aixecament del cadàver de la dona morta.
Pel que sembla, el jove pateix esquizofrènia.
Temes:
- Gestió hídrica Rialb, el segon embassament més gran de Catalunya i el més jove, bat un nou rècord d’ompliment
- Usos lingüístics Emma Vilarasau, en l’especial sobre la llengua de TV3: «No es pot viure les 24 hores en català»
- Ensenyament Els resultats de la consulta de la llengua vehicular a València es publicaran avui
- Descobriment inesperat Les obres de la Via Laietana troben per sorpresa les restes de cinc cases medievals de Barcelona
- Consulta a la Comunitat Valenciana El valencià guanya per la mínima en la consulta a les famílies sobre la llengua a l'escola
- Escapades 5 viatges diferents sense sortir de la península
- Fira tecnològica El Mobile World Congress iguala el seu rècord històric i tanca amb 109.000 assistents
- Anàlisi Puigdemont correrà risc mínim d’arrest i presó si torna quan el TC inadmeti el recurs del PP i abans que prosperi el seu recurs d’empara
- Congrés dels Diputats Junts refreda les opcions de Díaz d’aprovar la reducció de jornada: «Ara mateix no avalem el seu projecte de llei»
- Política lingüística La influència del castellà cap al català és major que a la inversa en parlants bilingües i varia segons l'edat