Mor una dona de 51 anys en mans de la seva parella a Villarrubia (Ciudad Real)
El presumpte assassí, que vivia amb ella, no tenia denúncies prèvies d’agressió o maltractaments

Una dona de 51 anys ha mort aquest diumenge a Villarrubia de los Ojos (Ciudad Real), a conseqüència d’una ferida al coll que li va produir presumptament la seva parella, a qui busca la Guàrdia Civil, i que no tenia denúncies prèvies per agressió ni per maltractaments.
Segons han informat fonts del servei d’emergències 112, el succés s’ha produït cap a les 17.39 hores en una vivenda situada a l’Avenida Carmen de Villarrubia de los Ojos, on agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local han trobat la dona encara amb vida, amb una ferida al coll produïda per una arma blanca.
Notícies relacionadesFins al lloc s’han dirigit també els serveis sanitaris, entre ells un metge que ha atès la víctima, tot i que no ha pogut salvar-li la vida, una ambulància de servei vital bàsic (SVB), una ambulància d’urgències i un helicòpter sanitari.
Fonts de la Guàrdia Civil han indicat que la morta ha sigut atacada suposadament per la seva parella, amb qui convivia al mateix domicili, i a qui busca la policia per procedir a la seva detenció.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- ACTUALITAT BLAUGRANA La Lliga sacseja el Barça per les llotges VIP: «No té ‘fair play’ per inscriure Dani Olmo i Pau Víctor»
- Frau a Hisenda Ancelotti afirma que el Reial Madrid li va suggerir crear societats per cobrar drets d’imatge: «Mai em vaig adonar que alguna cosa no era correcta»
- Automoció Seat nomenarà ben aviat el substitut de Wayne Griffiths i Markus Haupt és el millor posicionat
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Mercat laboral Catalunya lidera la creació d’ocupació al març i supera de nou els 3,8 milions d’ocupats