Violació de domicili
L’exdona de Mainat, detinguda de nou per tornar a intentar entrar a la casa del productor
Angela Dobrowolski acumula ja quatre arrestos des del suposat intent d’homicidi de l’exmembre de La Trinca
La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut aquest dilluns Angela Dobrowolski, l’exdona del productor televisiu Josep Maria Mainat, per intentar de nou accedir a la casa de l’exmembre de La Trinca, cosa que suposa el quart arrest des que va ser acusada d’intentar matar la seva exparella el juny.
Segons han confirmat fonts pròximes al cas, la detenció de Dobrowolski s’ha practicat la tarda d’aquest dilluns per violació de domicili, a l’intentar accedir per una teulada a la vivenda que Mainat té a Barcelona, i per trencar l’ordre d’allunyament i comunicació que tenia vigent.
Els veïns han donat avís
Han sigut els veïns els que han avisat la Urbana que una persona estava intentant accedir a la vivenda de Mainat a Barcelona.
Quan els agents han arribat al lloc, han comprovat que es tractava de l’exdona del productor televisiu, que es trobava al pati de la casa, segons les fonts, per la qual cosa ha sigut detinguda.
Acumula tres arrestos més
Des de la seva detenció pel suposat intent d’homicidi de Mainat, injectant-li insulina mentre dormia el juny passat, Dobrowolski acumula tres arrestos més: per intentar falsificar talons a nom del productor televisiu, per intentar entrar a robar a la casa de Canet de Mar i la d’aquest dilluns, per intentar accedir al seu pis de Barcelona.
El jutge que investiga el suposat assassinat de Mainat va acordar el passat 25 d’octubre imposar a Dobrowolski una ordre d’allunyament d’un quilòmetre del productor televisiu i dels dos fills que tenen en comú.
La nit del 22 al 23 de juliol, el fundador de La Trinca –diabètic i de 72 anys– va patir una accentuada baixada de sucre que li va provocar un coma hipoglucèmic, després del qual va acusar la seva dona –que té 37 anys i estudia últim curs de Medicina– d’haver-l’hi provocat a l’injectar-li una sobredosi d’insulina mentre dormia, per la qual cosa Dobrowolski va ser detinguda pels Mossos d’Esquadra.
- Tribunals Piqué reconeix davant la jutgessa entre llàgrimes que va recórrer a Rubiales per cobrar la comissió d'Aràbia Saudita per la Supercopa
- Amb Paula Navarro Per què Jonathan Andic, hereu de Mango, ha suspès sobtadament el seu casament
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- El cas de Ter Stegen
- Transport públic Un veí de Sant Andreu exigeix traslladar una parada de l’H6
- Entrevista Quimi Portet: «El català és una llengua maltractada que jo veig profundament sexi»
- Alcalde amb una missió Albiol s’atrinxera en un carrer de Badalona per avortar l’ocupació d’un pis
- Salut Els mals hàbits disparen la inflamació crònica, una epidèmia silenciosa relacionada amb el 50% de les morts
- GUERRA A UCRAÏNA Starmer anuncia una coalició de països disposats a desplegar-se a Ucraïna si es firma un acord de pau
- Congrés republicà Junqueras reforça el seu poder a ERC i aconsegueix un aval del 90% al seu nou full de ruta