Rèplica
Dret de Rectificació de Submaldives PVT i de Hassan Shareef
En relació amb l’article publicat el passat 2 de febrer a la web d’aquest diari titulat ‘La Guàrdia Civil considera que José Luis Moreno blanquejava diners simulant préstecs amb un barco a les Maldives’, volem manifestar que es neguen i rebutgen rotundament les informacions contingudes en la informació invocada, no existint cap activitat il·lícita dimanant de la relació mantinguda entre el senyor José Luis Moreno –investigat en el marc de l’‘operació Titella’ que se segueix a l’Audiència Nacional– i la societat Submaldives PVT o Hassan Shareef, havent-hi aquests últims actuat en tot moment amb honestedat i transparència.
La relació haguda entre el senyor Moreno amb l’empresa esmentada i amb Hassan Shareef ha sigut estrictament professional, de la qual han sorgit molt diversos pagaments efectuats pel primer partint dels serveis prestats consistents fonamentalment en el lloguer tant d’embarcacions com d’allotjaments turístics a les Maldives, dins de l’activitat habitual a què es dedica aquesta part des de fa anys.
Notícies relacionadesLes diverses operacions comercials entre les parts es troben degudament justificades documentalment amb les corresponents sol·licituds de reserva i/o contractes d’arrendament que al llarg dels últims anys s’han anat succeint.
Representant legal de Submaldives PVT i Hassan Shareef
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- El temporal porta al límit la costa i el cabal dels rius a Girona i BCN
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Dues falsedats flagrants
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
