Barcelona
Mor el motorista que va xocar contra un camió divendres a Sarrià
Aquest dissabte una conductora ha perdut el control del seu cotxe i ha atropellat tres vianants que no estan greus

Un motorista de 48 anys ha mort aquest dissabte, 16 de juliol, a l’haver patit el dia anterior un accident de trànsit al districte de Sarrià – Sant Gervasi a l’impactar amb un camió.
Els fets van succeir poc després de les 5 de la tarda en la confluència del carrer Balmes amb Madrazo i el motorista, en estat molt greu després de l’accident, va ser traslladat a l’Hospital Clínic, on finalment ha mort, segons ha informat l’ajuntament en un comunicat.
Amb aquesta víctima ja són 12 les persones que han mort en accidents a Barcelona aquest any, 11 de les quals són motoristes. De fet, el 91% dels morts per accidents de trànsit són motoristes.
Accident sense víctimes mortals
D’altra banda, aquest matí una conductora ha perdut el control del vehicle i ha atropellat tres persones a Barcelona. Els fets han tingut lloc a la 1.45 de la tarda a l’encreuament entre el carrer Pelai i la Rambla. Les tres persones anaven per la vorera. Un dels afectats ha sigut traslladat a l’Hospital de Sant Pau a causa d’un politraumatisme, una altra ha sigut traslladada a un CUAP per lesions lleus i la tercera ha sigut atesa al lloc, sense necessitat d’atenció mèdica.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Famosos Pep Guardiola i Cristina Serra caçats a Barcelona amb un element compartit revelador: ¿reconciliació a la vista?
- Gerard Piqué i Clara Chía, ni ruptura ni crisi
- LA RESPOSTA ARBITRAL De Burgos Bengoetxea, l’àrbitre de la final de Copa, esclata a plorar: «És molt fotut que li diguin al teu fill que el seu pare és un lladre»
- Impost autonòmic Catalunya ha recaptat en 12 anys més de 641 milions amb la taxa turística, que ara es duplicarà
- Ja pots viatjar des de Barcelona fins a la casa del Pare Noel
- Diligències obertes Barcelona aprova la reforma de la Masia del Barça malgrat la investigació de la Fiscalia