Investigació
Troben morta una jove de 20 anys en un domicili de Madrid amb ferides d’arma blanca
El presumpte agressor és l’exparella de la mare de la víctima
Una jove de 20 anys va ser trobada morta al seu domicili de Puente de Vallecas, a Madrid, dimecres a la nit amb ferides d’arma blanca que li podria haver causat presumptament l’exparella de la seva mare, segons han confirmat a Europa Press fonts de Policia Nacional.
Fins al carrer de Palomeras s’han desplaçat efectius de Samur-Protecció Civil, que han confirmat la mort de la jove, que feia hores que estava morta, i han estabilitzat el presumpte agressor, de 37 anys, que es podria haver autolesionat.
Notícies relacionadesL’home, que presentava diverses ferides al coll, al tòrax i a l’abdomen, ha sigut traslladat en estat greu a l’Hospital 12 de Octubre, on es manté custodiat per la Policia Nacional.
Una psicòloga de Samur-PC, juntament amb agents de la Policia, ha comunicat la notícia a la mare de la jove.
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Els bojos són ells, ells
- Final de la Copa del Rei Les 8 hores que van portar el futbol espanyol al caire de l’abisme: «El Madrid no ens pot demanar que canviem els àrbitres»
- Kounde decideix una final apoteòsica
- Flick despulla el Madrid (cap. III)
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Futbol Un Barça feliç es classifica per a la seva cinquena final de la Champions consecutiva (1-4)
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- Jordi Herreruela: «A Barcelona fa falta un escenari de 60.000 o 80.000 espectadors dissenyat per a la música»
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi