A Marín
Un home apunyala de gravetat una dona a Pontevedra i afirma que «el diable li havia dit que havia de matar algú»
Víctima i agressor no es coneixien de res - La víctima té 47 anys i l’atacant uns 50

Una dona de 47 anys està a aquesta hora ingressada a l’hospital de Pontevedra de Montecelo en estat molt greu com a conseqüència de les lesions sofertes després de ser atacada per un home aquest matí als voltants del carrer Jaime Janer de Marín. La dona presenta diverses lesions d’arma blanca, algunes de les quals de certa gravetat.
La dona presenta diverses lesions d’arma blanca, algunes de les quals de certa gravetat
Fonts de la Policia Nacional van confirmar que s’ha detingut un home d’uns 50 anys com a autor dels fets. Així mateix, expliquen que, inicialment, no consta que la víctima i l’home es coneguin sinó que tot fa indicar que va ser un atac inopinat, que l’home va perpetrar contra la primera persona que es va trobar al carrer i que, segons aquestes mateixes fonts, li podia haver tocat a qualsevol altra persona que es trobés en aquell moment a la via pública.
«El diable li havia dit que avui havia de matar algú», va assegurar als agents
Després d’aquesta agressió, l’atacant va ser detingut per la Policia Local de Marín, els agents del qual van ser els primers a arribar al lloc del succés. Moments després, es va fer càrrec de la investigació i de la custòdia del detingut la Policia Nacional. L’autor dels fets segueix als calabossos de la Comissaria de Marín mentre a la zona efectius de la Policia Judicial i Científica recollien vestigis sobre el succés. Sobre la motivació de l’atac, l’home va relatar a la Policia algunes frases incoherents o coses com que «el diable li havia dit que avui havia de matar algú». Fonts del Concello de Marín també van confirmar que, segons la Policia Local, «‘o home non se atopaba en condicións psicolóxicas estables no momento da súa detención. Polo momento, non parece que vítima e agresor teñan ningún tipo de relación, pero segue aberta a investigación policial pertinente’».
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Famosos Pep Guardiola i Cristina Serra caçats a Barcelona amb un element compartit revelador: ¿reconciliació a la vista?
- SALUT Un bacteri, possible causa de l’augment del càncer colorectal
- En delictes de furts lleus El fiscal superior de Catalunya planteja recuperar l’arrest de 30 dies per multireincidència