Accident
Mor una nena de 12 anys i una altra queda ferida greu després de precipitar-se d’un tercer pis a Sallent
L’incident ha tingut lloc al carrer de l’Estació, a l’entrada del Pont Vell

Una nena de 12 anys ha mort i una altra es troba en estat molt greu al precipitar-se des d’un balcó d’un tercer pis al carrer de l’Estació, a Sallent. Es tracta de dues germanes bessones, filles d’una família que s’havia instal·lat al poble feia poc temps.
Els Mossos d’Esquadra es troben dirigint l’operatiu, del qual encara no poden determinar les causes. La policia científica del cos estan realitzant les primeres investigacions aquesta mateixa tarda.
L’accident ha tingut lloc al carrer de l’Estació, en una vivenda plurifamiliar de l’encreuament d’entrada a la població, a l’altura del Pont Vell o de Pere Otger, poc després de l’hora de dinar.
Una ferida molt greu
Els Mossos han rebut l’avís a les quatre de la tarda i hi han acudit conjuntament amb efectius del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM), que han intentat reanimar una de les noies, però havia mort en la mateixa caiguda. En canvi, a l’altra l’han aconseguit estabilitzar i l’han evacuat en estat molt greu cap a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell, on l’han atès.
Per poder permetre als serveis mèdics actuar amb més espai han hagut de tallar l’accés a la població per la part sud o del barri de l’Estació. En l’operatiu de trànsit hi ha participat la Policia Local de Sallent.
Suport social
Notícies relacionadesAl lloc dels fets, a les cinc de la tarda, hi havia una forta expectació. Les dues germanes bessones estan escolaritzades a l’Institut Llobregat de Sallent. En aquella hora també s’estava pendent de poder fer l’aixecament del cadàver.
S’han viscut imatges de molta commoció i estupefacció: joves de Sallent i companys de les noies han acudit a la zona. L’alcalde del municipi, Oriol Ribalta, i membres del govern s’han acostat al lloc dels fets i s’han posat a la disposició dels familiars. També han posat a la disposició l’assistència social.
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- La successió de Francesc ¿Qui són els candidats a succeir el papa Francesc? Llista de cardenals ‘papables’
- Setmana Santa ¿Quins centres comercials obren avui Dilluns de Pasqua a Barcelona i Catalunya?
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Nadal, Duplantis, Biles i Lamine triomfen en els Laureus
- el futur de la banqueta ‘MERENGUE’ El Leverkusen confirma que Xabi Alonso pot anar al Madrid
- Una altra derrota a Montilivi El Betis empeny el Girona al caire del precipici
- Llorenç Serra Ferrer: "Si jo fos el Barça, no em fiaria d’aquest Mallorca. És un equip molt sòlid"
- Apunt Aneu al cine