Minut de silenci
Tristesa després de l’accident mortal dels nois de Camarles: «És el succés més greu de la història del poble»
Tristesa i commoció a Camarles (Baix Ebre) per la mort de tres joves del municipi en un accident de trànsit, aquest diumenge a la TV-3022.
Centenars de veïns s’han concentrat davant de l’ajuntament per donar suport a les famílies i amics dels adolescents en un minut de silenci.
En un ple extraordinari urgent, el consistori ha decretat set dies de dol i ha anul·lat tota l’activitat municipal.
«Dur de pair»
Notícies relacionades«És el succés més greu de la història d’aquesta població, és dur de pair», ha expressat l’alcalde, Ramon Brull.
Els joves van morir després que el vehicle on anaven caigués per un barranc i s’incendiés. Els Mossos encara investiguen les causes del sinistre. El conductor del turisme, l’únic major d’edat, va ser traslladat en estat crític a l’Hospital Vall d’Hebron.
- Apunt El mitjó de Mbappé
- Una segona Casa Orsola a l'Eixample: Barcelona investiga la compra i buidatge d'una finca que va burlar el tanteig i retracte
- L’Audiència de Girona avala els desallotjaments exprés
- Un tiroteig a Suècia causa 10 morts en un centre educatiu per a adults
- Adéu al mite de les 8 hores: La ciència revela les hores de son per a una salut òptima
- Possible corrupció La CUP demana a Antifrau que investigui l’exdirector de FGC per un presumpte delicte en l’adjudicació de contractes
- Paral·lel Barcelona inicia la rehabilitació de l’històric Teatre Arnau després d’anys d’abandonament
- Violència contra menors El primer any d’implantació del ‘model Barnahus’ gairebé triplica la detecció de maltractament sexual infantil a Catalunya
- Educació a Catalunya Un de cada tres docents catalans opta al pròxim concurs de trasllats, un sotrac que ja tensa els centres
- Mercat immobiliari La Generalitat compra 743 pisos a un fons inversor per destinar-los a lloguer social