Múltiples antecedents
Vídeo | Capturat un violent lladre que va fugir pel riu Llobregat després d’atacar una àvia
Els Mossos d’Esquadra han detingut un lladre multireincident que va mirar de fugir de la policia ficant-se al riu Llobregat després d’atacar una àvia a Pallejà. Els fets van passar el dijous 17 d’agost. Es tracta d’un home de 26 anys que acumula un total de 27 antecedents policials. Els investigadors, a més, el relacionen amb uns altres dos robatoris violents comesos a Sant Boi de Llobregat i Sant Vicenç dels Horts i un robatori amb força perpetrat contra un domicili de Pallejà.
Detenim un home que acabava de cometre un robatori violent a Pallejà. El detingut, amb una actitud hostil i un ganivet de grans dimensions a la mà, va intentar fugir per la llera del riu Llobregat https://t.co/9dNRShu7De pic.twitter.com/oC06Nm7NFM
— Mossos (@mossos) 20 de agosto de 2023
El sospitós, poc abans de buscar sense sort refugi a les aigües del Llobregat, havia atacat una àvia al centre de Pallejà. Armat amb un ganivet de grans dimensions, li havia arrencat una cadena d’or del coll i també havia colpejat el seu marit, que havia mirat de defensar-la. Després del robatori, el quart que cometia per municipis de la comarca del Baix Llobregat en pocs dies, va fugir per un polígon de la població ubicat al costat del riu.
La policia local de Pallejà, contactada per les víctimes del delicte i alguns testimonis, va avisar els Mossos, que van activar un dispositiu per trobar el sospitós. L’operatiu va sumar a la tasca de recerca un helicòpter, que amb una càmera va registrar les imatges de la captura del lladre multireincident.
En aquesta gravació s’aprecia com l’agressor, sabent-se envoltat per la policia, es fica al riu Llobregat, en una zona no gaire cabalosa. Amb l’aigua pels genolls, el sospitós desatén les ordres dels agents, que l’envolten des de la vora. Esgrimeix el ganivet en to amenaçador i es nega a sortir de l’aigua.
Finalment, segons un comunicat dels Mossos, els agents van poder reduir-lo. Aquest cap de setmana ha passat a disposició del jutjat. Els investigadors li imputen els delictes de robatori amb violència a l’àvia i de desobediència i resistència a agents de l’autoritat per la seva conducta amb els policies.
Els investigadors, a més, el vinculen amb tres delictes més perpetrats recentment: dos robatoris violents similars al patit per l’àvia de Pallejà que van patir sengles víctimes de Sant Boi de Llobregat i Sant Vicenç dels Horts a més d’un robatori amb força comès contra un domicili de Pallejà.
- Postureig 'low cost' La mariscada més barata d'Espanya se serveix a palades a Barcelona
- Escapades El poble més pintoresc de Catalunya per visitar al febrer és un paradís modernista amb una festa que omple de color l'hivern
- El resort de luxe SLS Barcelona obrirà amb descomptes l’1 d’abril
- Futbol La seu espanyola del «líder mundial en connectivitat» que serveix el Barça és un domicili particular del barri de Sant Andreu
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Aldarull Un grup causa aldarulls en un tren obligant a intervenir la maquinista
- Negociacions El PSOE i Junts es reuneixen abans del debat de la qüestió de confiança
- Un 93% dels trens de la Cerdanya incompleix l'horari
- CARDIOLOGIA ¿Què són i com evitar els greixos trans, que augmenten el risc de mort un 34%?
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet