Tragèdia a Cantàbria: moren quatre joves en estimbar-se amb el cotxe per un marge
El telèfon d'una de les víctimes va enviar l'avís al 112 de forma automàtica

Els serveis demergència treballant en laccident mortal de quatre joves a Cantàbria /
Els quatre ocupants d'un vehicle, dues noies i dos nois de 21 anys i naturals de Madrid, van morir ahir a la nit a Cantàbria quan el cotxe en què viatjaven sortís de la via i s'estimbés per un vessant de prop de 200 metres d'alçada a la carretera CA-643, al seu pas pel port de Lunada, a uns 1.300 metres d'altitud.
El Centre d'Atenció d'Emergències 112 del Govern de Cantàbria va rebre la trucada d'avís cap a les 22 h d'ahir, dissabte, des del telèfon mòbil d'un dels ocupants del vehicle sinistrat, que va enviar una alerta automàtica després de detectar-ne l'impacte.
Notícies relacionadesSegons informa el 112 de Cantàbria en un comunicat, fins al lloc dels fets s'hi van desplaçar bombers del parc d'emergències de Villacarriedo, bombers de Santander, personal de manteniment de carreteres, la Guàrdia Civil de Trànsit i el 061.
A més, van participar en les tasques de rescat del vehicle sinistrat i dels cossos dels quatre joves diversos tècnics de rescat del Govern de Cantàbria, ja que el cotxe va quedar en una zona de molt difícil accés.
- Alcalde amb una missió Albiol s’atrinxera en un carrer de Badalona per avortar l’ocupació d’un pis
- Salut Els mals hàbits disparen la inflamació crònica, una epidèmia silenciosa relacionada amb el 50% de les morts
- Transport públic Un veí de Sant Andreu exigeix traslladar una parada de l’H6
- FUTBOL El vestidor del Reial Madrid es cansa de Vinícius: «No perdrem ni un segon més amb ell»
-
- Sector econòmic en auge Aquests són els grups de restauració després de l’auge de noves obertures a Barcelona
- Atletisme Tesfaye Deriba i Sharon Chelimo polvoritzen el rècord de la Marató Barcelona
- Final d’una ocupació L’okupa de Badalona cedeix davant la pressió d’Albiol i els veïns després de renunciar a continuar demanant 3.000 euros
- Tragèdia a Cantàbria: moren quatre joves en estimbar-se amb el cotxe per un marge
- Malalties mentals Un actor de 'Merlí' se sincera sobre la depressió que va patir durant la sèrie: "Em va salvar la vida"