telefonia 'on line'
Un operador virtual permet gestionar el mòbil a la web
L’empresa FonYou, amb seu a Barcelona, va presentar ahir la seva proposta, innovadora a Espanya, de telefonia mòbilon line. Aquest operador mòbil virtual, amb acord amb Telefónica, permetrà als usuaris gestionar les trucades, els SMS i l’agenda a través de la seva web (www.fonyou.com). El portal està en fase beta i els que s’hi registrin, per invitació, el podran provar gratis. Segons la resposta, s’establiran les tarifes.
El client ha de conservar la línia del seu operador habitual, ja que, de moment, FonYou no té targetes SIM pròpies. Fernando Núñez, conseller delegat de l’empresa, destaca que és un «servei suplementari per sobre de la telefonia bàsica». L’operador, diu, permet que «amb internet es controli tot» ja que la web fa de «centraleta»: l’usuari té la seva pàgina (com un compte de correu) en què pot designar qualsevol telèfon fix o mòbil per usar el seu número FonYou o filtrar les trucades, entre altres funcions.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Presentador de ‘Col·lapse’ a TV3 Ricard Ustrell farà un parèntesi en la seva carrera televisiva
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Flick demana protegir els àrbitres abans de la final: "No respectar-los és no tenir fair play"
- Horari i on veure el funeral del papa Francesc per televisió
- Benestar Álvaro Bilbao, psicòleg: "Preocupar-se molt per les coses pot ser un símptoma de salut mental fràgil"
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina