El programa d'Ana Pastor també va triomfar a les xarxes

Els tuiters van elogiar el format d''El objetivo', però molts van considerar que es van tractar "massa temes"

Ana Pastor, al plató del seu programa ’El objetivo’.

Ana Pastor, al plató del seu programa ’El objetivo’.

1
Es llegeix en minuts

L'estrena de l'esperat programa d'Ana Pastor a La Sexta, 'El objetivo', on es van abordar múltiples temes, va debutar amb èxit en el rànquing d'audiències però també en el de les xarxes socials. El programa va aconseguir 2,6 milions de teleespectadors i un 14,9% de quota de pantalla i es va convertir en 'trending topic', copant una gran part del que es denomina 'social share'. A través de l'etiqueta #elobjetivo, els teleespectadors van comentar amb fervor el programa, que va aprovar amb nota segons els tuiters, tot i que molts van criticar certs aspectes de l'espai.

Molts temes

Així, van considerar que és necessari un programa que "doni protagonisme a les dades i no a l'opinió" i que mostri "de manera documentada algunes de les injustícies o paradoxes de la política espanyola". No obstant, també molts van considerar que es "van tractar massa temes", de manera que dificultava la concentració i l'aprofundiment en cadascun d'ells.

Notícies relacionades

La mateixa Ana Pastor va agrair al seu compte de Twitter l'allau de comentaris rebuts i va assegurar que intentarien anar millorant.  

A continuació, alguns dels comentaris: