CURA DE LA SALUT
Samsung inclou el mesurament de la pressió arterial i l’electrocardiograma als seus rellotges
L’aplicació estarà disponible ben aviat per a Espanya i permetrà realitzar un seguiment més detallat de l’estat de salut
Samsung ha anunciat que l’aplicació Samsung Health Monitor, que ajuda a realitzar un control de la salut més complet, estarà disponible a Espanya per als models Galaxy Watch3 i Galaxy Watch Active2 que així podran fer les funcions de seguiment de la pressió arterial i electrocardiograma.
S’ha de recordar que la pressió arterial elevada està relacionada amb algunes patologies cerebrals, renals i cardíaques i, si no es fa un seguiment, pot provocar diversos problemes de salut. Els rellotges intel·ligents Galaxy estan preparats per mesurar la pressió arterial a través de l’aplicació Samsung Health Monitor, cosa que fa possible que els usuaris tinguin una visió més completa de l’evolució d’aquest indicador.
Quan Galaxy Watch3 o Galaxy Watch Active2 estan calibrats correctament, es pot tenir un mesurament en qualsevol moment i lloc, per a això el dispositiu realitza una anàlisi de l’ona del pols, que es rastreja amb els sensors de monitoratge de freqüència cardíaca. A continuació, el programa analitza la relació entre el valor de calibratge i el canvi de pressió arterial per determinar els valors en temps real.
Monitoratge d’electrocardiograma
Monitoratge d’electrocardiogramaS’estima que al voltant de 33,5 milions de persones de tot el món es veuen afectades per la fibril·lació auricular (AFib), una forma habitual de ritme cardíac anormal. La fibril·lació auricular és la causa, en moltes ocasions, de complicacions cardíaques.
Notícies relacionadesLa funció d’electrocardiograma analitza l’activitat elèctrica del cor a través d’un sensor a Galaxy Watch3 o Galaxy Watch Active2. L’aplicació Samsung Health Monitor es pot obrir quan l’usuari estigui assegut i el rellotge ben ajustat al seu canell. A continuació, l’avantbraç s’ha de posar a sobre una superfície plana i el tou del dit de la mà oposada s’ha de col·locar al botó superior del rellotge durant 30 segons. L’aplicació podrà així mesurar la freqüència i el ritme cardíac, que es classificaran com el ritme sinusal (un batec cardíac normal i normal) o AFib (quan el cor batega de manera irregular).
Per determinar els valors de la pressió arterial i fer un electrocardiograma, s’ha de tenir l’aplicació Samsung Health Monitor instal·lada tant en el rellotge com en l’smartphone Galaxy, que estarà disponible gratuïtament a partir del 22 de febrer.
- Apunt El mitjó de Mbappé
- Una segona Casa Orsola a l'Eixample: Barcelona investiga la compra i buidatge d'una finca que va burlar el tanteig i retracte
- L’Audiència de Girona avala els desallotjaments exprés
- Un tiroteig a Suècia causa 10 morts en un centre educatiu per a adults
- Adéu al mite de les 8 hores: La ciència revela les hores de son per a una salut òptima
- Possible corrupció La CUP demana a Antifrau que investigui l’exdirector de FGC per un presumpte delicte en l’adjudicació de contractes
- Paral·lel Barcelona inicia la rehabilitació de l’històric Teatre Arnau després d’anys d’abandonament
- Violència contra menors El primer any d’implantació del ‘model Barnahus’ gairebé triplica la detecció de maltractament sexual infantil a Catalunya
- Educació a Catalunya Un de cada tres docents catalans opta al pròxim concurs de trasllats, un sotrac que ja tensa els centres
- Mercat immobiliari La Generalitat compra 743 pisos a un fons inversor per destinar-los a lloguer social