Internet
Google dedica el seu Doodle a Montserrat Caballé pel seu 89è aniversari
La soprano barcelonina va morir el 6 d’octubre del 2018 a la Ciutat Comtal als 85 anys

Google torna a fer una picada d’ullet al món de la cultura al dedicar aquest dimarts el seu Doodle a la soprano Montserrat Caballé el dia en què hauria complert 89 anys.
El cercador més utilitzat d’internet recorda així la més universal de les cantants d’òpera espanyoles, una diva només a l’altura de mites com Maria Callas, Joan Sutherland, Elisabeth Schwarzkopf i Renata Tebaldi, que al llarg dels seus més de 50 anys de carrera va interpretar centenars d’òperes i concerts als principals teatres d’arreu del món amb les millors orquestres i els millors repartiments del gènere.
Caballé, considerada per molts com l’última diva i la reina indiscutible del cant en les últimes quatre dècades del segle XX a Espanya, va morir el 6 d’octubre del 2018 a Barcelona als 85 anys, deixant un llegat de més de cinc dècades de carrera artística en la memòria de l’univers operístic i musical.
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Dol als fogons Mor Montse Guillén, la pionera que va triomfar als EUA amb la cuina catalana
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- BCN busca la fórmula per insuflar una nova vida a la seva plaça més dura
- Religió Mor Francesc, el papa que va arribar de «la fi del món» i que ha volgut portar l’Església al segle XXI
- A les portes de la catedral de Barcelona Devots del papa Francesc després de la seva mort: "No crec en Déu, però hi ha un abans i un després del seu papat"
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- La successió de Francesc ¿Qui són els candidats a succeir el papa Francesc? Llista de cardenals ‘papables’
- Una de cada 350 El Sant Jordi 2025 vendrà encara 25.000 roses catalanes: l’últim productor del Maresme es resisteix a abandonar
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família convidarà el pròxim Papa a Barcelona el juny del 2026 pel centenari de Gaudí